BIZIT 11 - prvi dan

Instagram testira oglase koji se ne mogu preskočiti

Instagram je potvrdio da testira opciju obaveznog prikazivanja reklama, koje neće moći da se zaustave ili preskoče. Ovaj „reklamni blok“ će se prikazivati određeni vremenski period, sa tajmerom, a tek kad se on završi, korisnik će moći da nastavi sa pregledom sadržaja.

PCPress.rs Image

Ako se ova izmena prihvati, Instagram će postati sličan kao besplatna verzija YouTube-a (čitaj negledljiv), jer će korisnici biti „zatrpani“ reklamama. Uostalom, ova društvena mreža sve više podseća na YouTube, jer korisnici i na njoj sve češće dele video sadržaje, umesto nekadašnjih statičnih fotografija.

Meta je objavila da uvek testira načine kako da svojim oglašivačima obezbedi dodatnu vrednost. Testiranje služi da prikupe važne informacije i da na osnovu njih odluče da li će izmena postati formalna. Za sada je, kao što se moglo i očekivati, većina reakcija negativna, a pojedini korisnici su izjavili da će napustiti Instagram ukoliko ovo bude usvojeno. Kompanija za sada nije objavila u kom obimu sprovodi testiranje, kao i da li ga radi globalno, ili lokalizovano u određenim regionima. Takođe, ne zna se ni da li će kreatori sadržaja imati kontrolu prikaza oglasa preko njihovih sadržaja.

Pročitajte i:  Instagram testira vertikalne mreže profila

Nadamo se da ovo neće biti usvojeno, ali je dobar pokazatelj da je Meta spremna da ide na stranu povećanja profita, čak i po cenu smanjenja zadovoljstva korisnika.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,