Italijanska antimonopolska agencija ispituje prelazak klijenata Intese na mobilnu jednicu
Italijanski antimonopolski regulator saopštio je u četvrtak da je otvorio istragu o načinu na koji je najveća banka u zemlji počela da prebacuje hiljade klijanata na svoju novu uslugu Isybank samo za mobilne uređaje.
Istraga protiv banka Intese prati žalbe glavne stranke u vladajućoj koaliciji i upozorenje centralne banke naglašavajući digitalne izazove sa kojima se banke suočavaju dok nastoje da ažuriraju svoju IT infrastrukturu i smanje troškove.
Isybank, mobilna banka zasnovana na oblaku, ključna je tačka dugoročne strategije izvršnog direktora Intese da se odupre konkureciji. Italijanski nadzor nad konkurencijom ima za cilj da ukaže da je Intesa obavestila vlasnike računa o ovom potezu i da je tom prilikom primila više od 2000 pritužbi.
Potparol Intese je rekao da se banka pridržavala postojećih pravila i da će raditi sa regulatorom i pojedinačnim klijentima kako bi zadovoljila njihove potrebe.
Intesa je obavestila klijente digitalnom porukom poslatom na račune online i mobilnog bankarstva kao i svaku drugu poruku iz banke. Regulator je rekao da je poruka dvosmislena i poslata na način koji nije u skladu sa važnošću predmeta o kome je reč.
Mnogi klijenti Intese su se žalili da su delom i zbog letnjih praznika, obaveštenje videli tek nakon što je istekao rok za zahtev da ostanu sa tradicionalnom bankarskom uslugom.
Nakon pokretanja Isybanke u junu, Intesa je početkom oktobra saopštila da je samo oko 1500 do oko 300000 prenetih klijenata odustalo i da je Isybank dobila još novih 50000 računa. Ubrzo očekuju da će imati milion klijenata.
Antimonopolski regulator je rekao da je prelazak na Isybank sa sobom nosio važne promene u uslovima i odredbama računa a da su klijenti lišeni određenih usluga.
Izvor: usnews.com