Izmene u rezultatima pretrage Googla širom Evrope
Google mora da izvrši promene u rezultatima pretrage kako bi se uskladio sa Zakonom o digitalnom tržištu.
Googleove predložene promene u formatu rezultata pretrage dobile su pozitivne kritike od strane Airlines for Europe, ključne organizacije kada je u pitanju lobiranje. Nove promene formata rezultata pretrage dolaze zbog usaglašavanja sa Zakonom o digitalnom tržištu Evropske unije. Ovim zakonom Googlu je zabranjeno da daje prioritet sopstvenim uslugama u rezultatima pretrage.
Poslednjih meseci Google je najavio nekoliko ažuriranja svog formata rezultata pretrage kako bi ispunio zahteve novog zakona. Na ove promene uticaj su imali i zahtevi konkurenata iz različitih sektora, kao što su aviokompanije, veb stranice za poređenje cena kao i trgovaca na malo. Najnovija prilagođavanja podrazumevaju horizontalni raspored aviokompanija i sajtova za poređenje.
Airlines for Europe podržale su predloženi horizontalni raspored za liste aviokompanija i sajtova za poređenje u rezultatima pretrage. Ovaj format koristi okvire jednake veličine za svaku avio kompaniju i svaki sajt za poređenje.
Airlines for Europe su predložile još dve značajne promene. Ovo udruženje insistira da cene prikazane u rezultatima pretrage odgovaraju cenama koje su prikazane u okvirima na kojima se može kliknuti. Ujedno zahtevaju od Google da bude precizan kada su u pitanju tačni datumi putovanja.
Izvor: newsx.com