Korak bliže poslu
LinkedIn, najveća poslovna društvena mreža, odnedavno u vlasništvu kompanije Microsoft idealna je za ljude koji žele da nađu nov ili promene postojeći posao. Takođe, veoma je popularna kod službi za zapošljavanje, jer daje direktan uvid u ponudu radne snage na tržištu. Razlog zbog kog je LinkedIn toliko važan za poslovni uspeh leži pre svega u tome što će vaš profil na ovoj mreži izaći prvi u Google pretrazi. Druga stvar, ljudi će najčešće želeti da saznaju koliko ste poslovno kompetentni upravo sa ove društvene mreže.
Vaš LinkedIn profil bi pre svega trebalo da sadrži relevantne informacije koje će da privuku prave ljude. Istaknite sve što vas čini jedinstvenima kako biste se izdvojili od ostalih kolega! Pre nego što bilo šta uradite razmislite šta želite da sadrži vaš profil. Razmislite ko je vaša publika, ko su ljudi do kojih želite da stignete? Šta želite oni da saznaju o vama?
Organizujte svoj sadržaj u sedam kategorija: šta radite, vaša dostignuća na određenoj poslovnoj poziciji, nabrojte i nagrade, medalje i pohvalnice ako ih imate kao i preporuke, koji je vaš hobi, opišite stvari koje radite bolje od drugih, nabrojte interesantne stavke i pri tom ne morate da se ograničite samo na poslovne, šta vas razlikuje od kolega. Posle ovih koraka sledeća pitanja koja bi trebalo da postavite sebi su: da li nedostaje neka ključna informacija i da li ima nekih nevažnih stavki.
Na početku profila napišite nešto o sebi, nešto što će naterati druge da ostanu na vašem profilu. Fokus bacite na prve dve rečenice, pri tom prva rečenica igra vitalnu ulogu i trebalo bi da bude interesantna, da budi pažnju i da bude misteriozna. Razmišljajte o njoj kao o teaser-u za emisiju ili trailer-u za film. Zapamtite, LinkedIn vas ograničava na 2000 karaktera uključujući i razmake, tako da neka svaka reč bude bitna. Bitno je da dobijete feedback i da nađete troje ljudi koji mogu da vam daju neke smernice.
Izvor: Forbs