Top50 2024

Milion korisnika nezadovoljno kako izgleda novi Snapchat

Promene koje je uveo Snapchat dovele su do, blago rečeno, neodobravanja od strane korisnika. U želji da im se vrati stari izgled aplikacije, kreirana je peticija koja već ima milion potpisa.

Milion korisnika nezadovoljno Snapchat redizajnom

Izmene su uvedene kako bi se odvojila interakcija sa prijateljima od brendiranog sadržaja gde takođe spadaju i selebriti. Osnivač ove aplikacija/društvene mreže, Evan Spiegel, u svom blogu je svojevremeno napisao da je ova podela napravljena kako bi korisnici lakše prepoznavali “lažne vesti”. Sličnu izmenu je doživeo i Facebook, a može se reći da je “oduševljenje” izmenama isto (kao i objašnjenje Zuckerberga).

Ipak, njegov entuzijazam ne dele hiljade korisnika koji su se javno žalili kako je novi interfejs komplikovan za korišćenje. To je dovelo do pisanja peticije za vraćanje na stari izgled Snapchata. Autor peticije, Nic Rumsey, napisao da neki korisnici koriste VPN aplikacije kako bi sakrili svoju lokaciju i na taj način koristili stari dizajn. Po njemu mnoge nove opcije su beskorisne ili negiraju samu srž Snapchata.

Pročitajte i:  Pala je vrednost akcija Temu

Peticija za promene na staro

Peticija je postavljena na change.org sajt i jedna je od nekoliko koje traže od autora Snapchata da vrati stari dizajn aplikacije. Do sada je prikupljeno milion potpisa. Čak su se i poznati korisnici Snapchata, poput manekenke Chrissie Teigen požalili da osećaju da nisu više bliski sa svojim pratiocima. Ona se pita koliko korisnika treba da mrzi najnoviju promenu kako bi se stvari vratile na staro.

snapchat društvena mreža

Kompanija Snap koja stoji iza aplikacije smatra da će se sve promeniti kada se korisnici naviknu na promene, i da će tada uživati u iskustvu. Čini se da ovo navikavanje ipak neće ići tako lako. Najveći problem je što korisnici žele da prate influensere i poznate smatrajući ih prijateljima, dok ih Snap smatra brendovima.

Verovatno se tu negde krije način dodatne zarade za kompaniju, kao što je način na koji je promenjen Facebook doveo do toga da se reach može dobiti samo plaćanjem sponzorisanih oglasa. I pored velike drame, ne treba očekivati da će se Snapchat vratiti na staro. Kompanija će jednostavno gurati svoje, a korisnici će se vremenom navići. Isto kao i na Facebooku.

Pročitajte i:  Snapchat i lokacija tinejdžera u realnom vremenu 

Izvor: BBC

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,