LG: Virtuelni influenser za reklamiranje proizvoda
Reah Keem je baš kao i svako drugo uposleno ljudsko biće – voli svoj posao, brine o budućnosti, planira odmore. Ipak, u pitanju je influenserka koja se bitno razlikuje od drugih digitalnih građana.
Naime, Keem nije prava osoba, već deo LG kompanije – virtuelna influenserka čiji je prvi zadatak bio da predstavi nove LG CLOi UV-C robote. U pitanju su roboti čiji je zadatak da na lokacijama koje su vrlo posećene emituju UV-C zrake, te tako eliminišu štetne bacile. Keem je o robotima govorila kao o važnim elementima za budućnost turizma, pa je usput naglasila kako se raduje putovanjima u svetu u kojem zapravo i ne postoji.
Ova virtuelna LG radnica ima oko šest hiljada pratilaca na Instagramu, te SoundCloud stranicu sa jednom pesmom. Priključila se porodici koja je postojala i pre nje, budući da su virtuelni influenseri tu već neko vreme – grade budućnost marketinga, u kojoj će ključni faktori biti upravo oni.
Izvor: The Verge