LinkedIn gasi svoju funkciju Stories nakon godinu dana
LinkedIn gasi Stories do kraja septembra, godinu dana nakon uvođenja.
Ispostavilo se da profesionalci ipak ne žele video zapise koji nestaju
Kako se ispostavilo, efemerni postovi nisu savršeni za svaku društvenu mrežu. Možda imajući u vidu ROI i KPI, LinkedIn kaže da njegovi korisnici žele video zapise koji trajno ostaju na njihovim profilima, a ne one koji nestaju. U razvoju Stories, pretpostavili smo da ljudi ne bi hteli da neformalni video zapisi budu priloženi uz njihov profil, i da bi njihov nestanak smanjio barijere koje ljudi osećaju pri objavljivanju, napisala je Liz Li, viši direktor proizvoda za LinkedIn. Ispostavilo se da korisnici ipak žele da naprave trajne video zapise koji na ličniji način pričaju njihovu profesionalnu priču i koji prikazuju ličnost i stručnost.
Ono što je naučila iz Stoies, kompanija će sada iskoristiti da bi stvorila „novo video iskustvo na LinkedInu koje je još bogatije i razgovornije“. Skoro svaka velika društvena mreža napravila je Stories nakon što su, poput Snapchata i Instagrama postigli veliki uspeh sa formatom. Iako se ova funkcija pokazala kao hit na YouTube -u i Facebooku, priče se nisu pojavile na svakoj platformi. Twitter je nedavno ugasio Fleets, njegovu verziju Stories, manje od devet meseci nakon pokretanja ove funkcije.
Izvor: Engadget