Lyft testira novi algoritam plaćanja
Kompanija za prevoz putnika Lyft saopštila je da testira novi algoritam plaćanja. Nova tehnologija će omogućiti vozačima u 18 američkih gradova da vide destinaciju i detalje o plaćanju pre nego što prihvate vožnju.
Jedna od opcija će podrazumevati plaćanje unapred
Ovaj test je sličan potezu koji je uradila kompanija Uber. Kompanije žele da povećaju broj vozača. Takođe, kompanije žele da iskoriste porast potražnje usluge prevoza usled povratka u kancelarije nakon pandemije.
Vozači Lyft-a će imati pristup detaljima kao što su konačno odredište, procenjena udaljenost i vreme. Takođe, imaće detalje o ceni pre nego što prihvate vožnju. Kompanija planira da proširi ovu uslugu na više gradova do kraja 2022.godine. Takođe, sve se više ulaže u testiranje filtera koji će omogućiti vozačima da postave željeni radijus vožnje.
Vozači koje se bave prevozom bore se sa sve većim troškovima goriva i održavanja i dugo su zahtevali pristup ovakvim detaljima.
„Takođe, dizajniraćemo plaćanje unapred kako bismo uključili bonuse i podsticaje“, rekao je predsednik kompanija John Zimmer.
U međuvremenu, Uber-ov sistem plaćanja unapred je izazvao kritike vozača.
Vozači sa sedištem u Kaliforniji, navode da Uber uzima veći procenat zarade od vozača. To mnoge navodi da odustanu. Zatim, drugi vožači su primorani da voze na veće udaljenosti radi preuzimanja sada kada su cene benzina već visoke.
U želji da uvede plaćanje unapred „bez ograničenja“, Lyft je naveo da je istraživanje na preko 1.000 vozača pokazalo da više od 70 odsto preferira model plaćanja unapred u odnosu na druge modele plaćanja.
Izvor: Reuters