Motorola treća po prodaji smartfona u Srbiji
Prema izveštaju koji je objavila inicijativa SITO (Srpski IT osmatrač), koja prati domaća tržišna i tehnološka kretanja u ICT oblasti od 2005. godine, Motorola je treći brend na tržištu Srbije po broju prodatih pametnih telefona u prošloj godini!
Vladimir Ostojić, direktor prodaje Motorola telefona za Adrijatik regiju je ovim povodom izjavio: „Ovakvi rezultati me zaista raduju, jer su oni pokazatelj da ljudi prepoznaju prave vrednosti i kvalitet. Iza tih brojki stoje dugogodišnji napori i trud da u brzom vremenu, ostanemo dosledni svom cilju i ponudimo uređaje sa premijum karakteristikama koje svako od nas zaslužuje, a koji su kvalitetni, pristupačni i pouzdani. Danas, kada na tržištu mobilnih telefona postoji jako mnogo brendova, nije lako diferencirati se od ostalih i izgraditi svoj identitet. Mislim da je ono što nas izdvaja upravo briga o kupcima.”
Dodao je: “Mi smo se opredelili da steknemo njihovo poverenje da kada kupe Motorola smartfon, znaju da su dobili najbolju moguću ponudu – odličan telefon sa premijum funkcijama, a po pristupačnoj ceni. Pošto smo se opredelili za teži put, a poverenje je nešto što se gradi godinama, uspeh ne dolazi lako, ali je zagarantovan kada imate pravi proizvod. Ovi rezultati su stoga za nas značajni jer daju racionalnu osnovu za naša optimistična predviđanja prodaje tokom 2019. godine ali su istovremeno i dalji podsticaj za našu kompaniju da u budućnosti budemo još bolji i ne odstupamo od kursa koji smo zacrtali”