Najnovije Nreal pametne naočare dizajnirane su za gledanje YouTube-a
Kineska kompanija Nreal lansirala je novi model naočara za proširenu stvarnost pod nazivom Air, koji je dizajniran sa streaming emisijama i igranjem mobilnih igara na umu.
Nreal Air je kompatibilan sa iOS uređajima i trebalo bi da košta manje od prethodnika
Nreal je pre godinu dana potrošačima predstavio svoj prvi model, Light mixed reality naočare, nakon što je odbacio optužbe Magic Leapa da je njegov osnivač ukrao poslovne tajne kako bi izgradio svoju kompaniju. Air i dalje treba da bude vezan za telefon poput Light-a, ali je mnogo lakši (77 grama u odnosu na Light-ovih 106 grama) i više liči na obične sunčane naočare nego njegov prethodnik. Nreal kaže da ima i bolji ekran, koji ima mogućnost da projektuje ogroman virtuelni ekran veličine do 201 inča.
Ekran uređaja ima vidno polje od 46 stepeni i pokreće ga mikro-OLED čip za AR uređaje. Ima veliku gustinu boja, sa do 49 piksela po stepenu i brzinom osvežavanja do 90Hz. Za poređenje, Light ima FOV od 52 stepena i brzinu osvežavanja od 60Hz. Jedna značajna karakteristika koju Light ima, a Air nema, je inside-out praćenje. Novi model uopšte nema praćenje kretanja, a portparol kompanije nam je rekao da na osnovu upotrebe Light-a, Nreal očekuje da većina vlasnika koristi Air samo za gledanje emisija na YouTube-u. Karakteristika koju Light nema, međutim, je Air-ov “Adjustable 3-Step Rake System” koji omogućava korisnicima da prilagode ugao gledanja naginjanjem sočiva i elastičnih držača.
Osim toga, Nreal Air se može upariti sa Apple-ovim iPhone i iPad uređajima, a ne samo sa Android uređajima. To bi moglo povećati mogućnost da korisnici nađu druge korisnike sa istim modelom, pa bi mogli iskoristiti njegov novi zajednički digitalni prostor koji omogućava da više ljudi gleda emisije istovremeno na jednom AR ekranu. Nreal Air će u početku biti dostupan u Japanu, Kini i Južnoj Koreji u decembru 2021. godine. Na druga tržišta će stići 2022. godine, iako kompanija nije navela dodatne regije u kojima će uređaj biti dostupan. Firma je nedavno prikupila 100 miliona dolara za finansiranje svoje međunarodne ekspanzije, pa će novi model verovatno biti lakše kupiti od Light-a, koji se isporučuje samo u nekolicini zemalja. Zainteresovani će morati da sačekaju da kompanija otkrije koliko će uređaj koštati.
Izvor: Engadget