Napravite iskorak sa i-plus sistemom
Razmišljajući o novim štampačima za svoju kompaniju, ranije ste uglavnom kupovali opremu ili iznajmljivali kompletno rešenje kroz TPS (Total Print Service). Obe opcije imaju svojih prednosti i mana, ali šta ako vam je potrebno nešto prilagođeno baš vašim potrebama? Tu je i‑plus.
Stigao je novi koncept prodaje štampača i multifunkcijskih uređaja, pri kom korisnici na osnovu dva parametra – poznavanja svojih potreba što se tiče funkcionalnosti uređaja i prosečnog obima svog posla – mogu odabrati najbolje rešenje za poslovanje i pritom uštedeti novac. Iza ovog koncepta stoji Original d.o.o., kompanija s dugogodišnjim iskustvom u ovoj oblasti, a pri njegovom kreiranju vodila se svojim novim sloganom – „Napravi iskorak“.
Pošto se radi o jedinstvenom konceptu na našem tržištu, iz ove kompanije objasnili su nam kako funkcioniše služeći se primerom iz drugih industrija. Zamislite da ste izabrali prevozno sredstvo koje u potpunosti odgovara vašim potrebama i zahtevima i da vam ga prodavac ponudi s velikim popustom pod samo jednim uslovom – da definišete broj pređenih kilometara na mesečnom nivou. Ili, razmišljajte o subvenciji koju vam daju mobilni operatori pri kupovini mobilnih telefona. Upravo ta paralela može se primeniti na i‑plus.
I‑plus u praksi
Korisnici definišu dva parametra: broj otisaka na mesečnom nivou i funkcionalnost uređaja koji žele. Na osnovu toga, biće im ponuđen odgovarajući uređaj po nižoj ceni od prodajne. Nakon toga, strane potpisuju ugovor na dve do pet godina kojim definišu svoje obaveze. Kupac, koji postaje vlasnik hardvera, obavezuje se na plaćanje određenog broja otisaka mesečno po ceni koja je ista ili niža od cene koju bi po otisku plaćao da sam kupuje kertridže za svoj uređaj. I to je sve.
Original d.o.o., s druge strane, prihvata obaveze isporuke uređaja, instalacije i obuke operatera na lokaciji korisnika. Nudi tehničku podršku sve vreme trajanja paketa i obezbeđuje zamenski uređaj ukoliko je to neophodno. Korisnik sve vreme trajanja ugovora ima ispravan uređaj, od svog materijala troši samo hartiju i struju. Svi kvarovi, osiguranje, elektronske ploče, rezervni delovi, toneri, servisi, sve te troškove pokriva i‑plus. Servisom nije pokriven jedino fizički lom uređaja.
Ako korisnik u toku trajanja ugovornog perioda odluči da ugovor raskine, samo treba da plati razliku u ceni uređaja. Primera radi, ukoliko je cena s popustom bila 100 evra, a uređaj košta 300, platiće razliku od 200 evra.
Pomoć pri odabiru
Ne znate koliki je mesečni obim posla, odnosno na koliko otisaka da potpišete ugovor? Ništa zato, iz Original d.o.o. će vam pomoći da taj obim odredite, između ostalog, i tako što će vam dati test uređaj na mesec dana, pomoću kog se taj broj može utvrditi. Ne želite da se obavežete na broj otisaka, ali želite potpuni servis i uređaj po povlašćenoj ceni? Tu je i‑plus paket pod nazivom Total care. Posebna pogodnost je to što ne postoje dva ista paketa, odnosno paketi se formiraju isključivo prema potrebama samih korisnika.
Na sajtu ove kompanije (www.originalgrupa.com) nalazi se upitnik koji korisnici mogu popuniti, a iz Original d.o.o. će im se nakon njega javiti s ponudom. Uvek postoji opcija i da ih direktno kontaktirate na adresu office@originalgrupa.com.
Korisnici i‑plus sistema uglavnom su manja i srednja preduzeća, ali je primenljiv na bilo koji privredni subjekt bilo kog obima posla, kažu nam iz ove kompanije. Geografska lokacija takođe ne predstavlja prepreku, jer isti uslovi važe za korisnike na celoj teritoriji Srbije i Crne Gore. Imajući u vidu situaciju na tržištu i da je zapravo jedini trend visokog rasta zabeležen sa ovim sistemom, očekujemo da već veliki broj uređaja koji su do sada na ovaj način kupljeni uskoro postane još veći.
Jovana Milićević
(Objavljeno u časopisu PC#205)