Novi sukobi: Microsoft Edge i Google Chrome
Svaki korisnik ima svoj omiljeni pregledač, što je kompanijama odavno jasno. Zbog toga smišljaju nove trikove za preotimanje korisnika, pa se često vode mali okršaji u kojima je svašta dozvoljeno.
Chrome korisnici Edge uglavnom vide kao kanal za preuzimanje omiljenog pregledača prilikom prelaska na novi Windows računar. Microsoft to vrlo dobro zna, ali nije spreman da se preda. Nova strategija za promociju Edge pregledača uključuje pop-up poruke koje korisnike obeshrabruju u preuzimanju Google Chromea.
Poruke se ne pojavljuju svaki put kada neko ode na Chrome stranicu, ali su tu. Korisnici su do sada prijavili tri različita slogana: „Microsoft Edge radi uz pomoć iste tehnologije kao i Chrome, s dodatkom poverenja u Microsoft“, „Mrzim višak novca je stvar koju nikada niko nije izgovorio. Microsoft Edge je najbolji pregledač za e-kupovinu“ i „Taj pregledač je tako 2008! Ali znate li šta je novo? Microsoft Edge“.
Ove poruke su tek još jedna zanimljivost u ratu pregledača i nisu ništa novo. Takve strategije se koriste već dugo u sukobima svih vrsta – ukoliko bilo koji pregledač pretražujete na Bingu, ogromna reklama za Edge zauzima veliki deo ekrana. Svi žele nove korisnike, razlika je u tome što Microsoft ima više prostora za promociju svog Edge pregledača.
Izvor: Ars Technica