Održan je #DigitalNight
Digital Night, događaj u organizaciji agencije Homepage, održan je u petak, 25. jula u klubu Reset u Sremskoj Kamenici.
Nedaleko od Novog Sada, mesto održavanja Digital Nighta nije bilo teško pronaći jer su posetioci navigacione savete dobijali sa Twittera, a zvanični nalog Digital Nighta pružao je podršku u putu svima kojima je bila neophodna. Na samom ulazu, pored hostesa, gosti su dobijali pozdrav i sa Twittera, a digitalne aktivacije provlačile su se i kroz ostatak večeri.
Na samom događaju predstavljen je novi sajt magazina Story dizajniran po uzoru na velike svetske sajtove.
Održana je i nagradna igra Digital Might, prikazivana na Media Wallu, a koja je podrazumevala snimanje i deljenje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na Twitteru i Instagramu.
Kako je, uprkos ovim digitalnim sadržajima, događaj bio zamišljen kao mesto druženja i u vidu koktela, za muzički deo bio je zadužen bend Katy B Good i Lena Kovačević, a kasnije prerastao u žurku, Digital Night Smirnoff Party.
„Ovaj koncept marketinga koji pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaranju korisnika društvenih mreža u učesnike u prenošenju marketiških poruka u multimedijalnom okruženju, predstavljen je kroz lično iskustvo prisutnih što je i bila ideja vodilja digitalne agencije Homepage kada je organizovala ovaj događaj“, navodi se u zvaničnom saopštenju.
Fotografije sa događaja možete pronaći na Digital Night Facebook strani ili pretražite Twitter, Instragram ili Facebook po #DigitalNight hashtagu.