PC Press: koliko vam smeta?…
Nije nikakva tajna da “dodaci” poput banera, tekstualnih reklama i raznih servisnih informacija često predstavljaju balast na putu ka pravim informacijama. Iako posetiocima te dodatne informacije ponekad mogu da budu od velike koristi, dešava se da često postižu suprotan efekat: zbog “preobimnih i teških banera” ili čekanja na servisne informacije od udaljenog servera, strana sa korisnim informacijama se sporije učitava…
Naš probni period rada obuhvata i merenje efekata ovih dodatnih sadržaja koji su postali neminovni deo online komunikacije i PR-a. Konačno zaključivanje o tome da li su krajnji efekti za nas povoljni ili nepovoljni ostavićemo za kraj marta, a vaše mišljenje o tome možete da iznesete u našoj novoj anketi. Da bismo pokušali da ustanovimo pravi odgovor, ova anketa dozvoljava da izaberete više odgovora na postavljeo pitanje.
Naravno, ako je vaše mišljenje obimnije i kompleksnije od ponuđenih odgovora – možete da komentarišete ovu poruku 😉
Glasajte za najbolji sajt po izboru publike
- www.wannabemagazine.com (36%)
- www.prolog.rs (27%)
- www.stanijadobrojevic.com (12%)
- www.naxi.rs (7%)
- www.donesi.com (5%)
- www.kursevi.com (5%)
- www.budidavalackrvi.com (2%)
- www.trcanje.rs (2%)
- www.coffeeroom.rs (2%)
- www.kamatica.com (1%)
- www.englishlane.net (1%)
- www.tamburica.org (0%)