Rekordni uspeh najpopularnije internet prodavnice u Švajcarskoj i širenje timova u Srbiji
U godini nakon početka pandemije švajcarska kompanija Digitec Galaxus je nastavila da raste i ostvarila rekordni promet od 2,122 milijarde franaka. Kategorija koja je najviše doprinela ovom uspehu je „Home&Living“ što i nije veliko iznenađenje, usled čestih zatvaranja i ograničenja kretanja u Švajcarskoj, Nemačkoj i Austriji. Na nemačkom i austrijskom tržištu se takođe nastavio pozitivan trend rasta, pa je u prethodnoj godini ostvaren promet od preko 100 miliona evra. Internet prodavnica Galaxus lansirana u oktobru prošle godine u Austriji, u okviru strategije evropske ekspanzije, je za prva tri meseca ostvarila dobre rezultate. Među žiteljima Austrije su osim elektronike, naročito popularne bile i „Lego“ igračke.
„Veoma sam ponosan kako su naši timovi uspeli da uspešno završe godinu, uprkos puno neizvesnosti zbog korone i izazova sa isporukom robe“ rekao je Florijan Tojteberg, CEO Digitec Galaxusa. „Uspeli smo da zadržimo veliki deo klijenata čije smo poverenje stekli u 2020. godini i da proširimo bazu klijenata u 2021. godini“, naglasio je Florijan.
Srpski ogranak švajcarske kompanije je u novu godinu ušao sa preko 300 zaposlenih što predstavlja rast od 30% u odnosu na 2020. godinu. „Planiramo da i ove godine nastavimo sa rastom, naročito u oblasti softverskog inženjerstva – nove grane u lokalnoj organizaciji. Naše platforme pokreće interni softver koji se već 20 godina razvija i koristi u kompaniji. Naš softver je „druga priča“ u odnosu na većinu konkurentnih kompanija što u kombinaciji sa modernim tehnologijama poput C#, .NET 6, React, Next.js, GraphQl čini Digitec Galaxus jedinstvenim mestom za rad i razvoj veština“ istakao je Aleksandar Zabunović, direktor lokalne organizacije.
„Zahvalni smo što smo deo e-komerc industrije čije se tržište i dalje širi, te će naš fokus pored negovanja odnosa sa klijentima biti i na postavljanju najbolje interne organizacije radi odgovaranja zahtevima klijenata i cele organizacije. U ovoj godini ćemo se fokusirati na tri oblasti koje će nam pomoći da ostvarimo planirane ciljeve. Najbitnija oblast je svakako kolaboracija, jer posle mnogo meseci rada od kuće i ponekog druženja u kancelariji, moramo da svedemo račune i pogledamo koliko je hibridni način rada stvorio dodatnu vrednost, ne samo u ostvarenju ciljeva kompanije, nego i pri stvaranju dobre radne virtuelne atmosfere. Pronalazak pravog balansa između navika koje smo stvorili u poslednje dve godine i potreba posla, kao i između onoga što nam je lično praktično (možda rad u pidžamama) i onoga što je bitno za tim, biće jedan od glavnih zadataka koji će uticati na naše poslovanje“ dodao je Zabunović.
Usko vezana za temu kolaboracije je i tema psihološke sigurnosti u virtuelnom okruženju. Kreiranje poverenja među članovima tima i šire organizacije nije nimalo lak zadatak i predstavlja dodatnu tačku kojoj će Digitec Galaxus posvetiti pažnju u ovoj godini. „Ma koliko smo jaku kulturu stvorili u poslednjih par godina, ovaj način rada definitvno menja igru, stoga ukoliko našim koleginicama i kolegama želimo da pružimo jedno zdravo i dobro radno okruženje neophodno je da ne izgubimo ove krucijalne teme sa našeg radara“ rekao je Zabunović.
Za kraj Zabunović je napomenuo i važnost treće oblasti u hibridnom modelu poslovanja: „Kolaboracija i psihološka sigurnost sigurno ne mogu ići odvojeno od svrhe, bez koje povezivanje u virtuelnom svetu predstavlja poseban izazov. Konekcija sa svrhom nije nešto što može da se zahteva, stoga je bitno da kontinuirano radimo na dobroj i kvalitetnoj komunikaciji, kao i transparentnosti. Neophodno je da zajedno radimo kako na viziji i ciljevima tako i na stvaranju partnerskog odnosa sa svim zaposlenima. U protekloj godini smo izvukli dobre lekcije koje su dodatno potvrdile koliko nam je u ovoj godini svrha bitna tema i motivacija“.