Samsung i IAAF potpisali sporazum o partnerstvu na globalnom nivou
Trogodišnji ugovor počinje u avgustu sa Svetskim prvenstvom u Berlinu, i nastavlja se tokom 2010. godine u Kataru i 2011. godine u južnoj Koreji
19. maj, 2009. godine (Monte Karlo) – Samsung Electronics i Međunarodna asocijacija atletskih federacija (IAAF) danas su sklopile nov trogodišnji ugovor, proglasivši kompaniju Samsung zvaničnim partnerom IAAF. Samsung je dobio i zvanje zvaničnog snabdevača opremom IAAF-a u kategorijama mobilnih telekomunikacija, audio vizuelne opreme, foto-aparata i kućnih aparata.
Novo marketinško partnerstvo počeće u avgustu ove godine na Svetskom prvenstvu u Berlinu; a nastaviti se 2010. godine na Svetskom prvenstvu u Dohi (Katar); i 2011. godine na Svetskom prvenstvu u Daegu, (Južna Koreja).
Partnerstvo Samsunga i IAAF-a takođe obuhvata IAAF kontinentalna i nacionalna prvenstva u toku tri godine.
“Čast nam je što IAAF postaje jedan od naših globalnih marketinških partnera na polju sporta,” izjavio je Gregory Lee, direktor marketinga Globalnih marketinških aktivnosti kompanije Samsung Electronics. “Sport nam pomaže da se kulturno povežemo iI inspiriše nove nivoe dostignuća pojedinca – što upravo predstavlja kvalitete koje Samsung želi da promoviše u svojoj stalnoj potrazi za inovacijama i izvanrednosšću.”
Sangheung Shin, predsednik kompanije Samsung Europe, sastao se sa predsednikom IAAF-a, Lamine Diack u Monte Karlu radi potpisivanja ugovora o međusobnoj saradnji.
Novo IAAF partnerstvo širi sadržaj i kvalitet Samsungovih evropskih i globalnih sportskih platformi, koje su u poslednjih dve decenije obuhvatale desetine ugovora, uključujući aktuelnu podršku fudbalskog kluba Čelsi i TOP partnerstvo sa Međunarodnim Olimpijskim komitetom do 2016. godine.
Partnerstvo sa IAAF takođe svedoči o Samsungovoj rastućoj posvećenosti Evropskoj Uniji, najvećem tržištu Samsunga. Samo u toku 2009. godine Samsung planira da predstavi nekoliko novih serija mobilnih telefona u Velikoj Britaniji i Evropskoj uniji, nakon predstavljanja LED televizora sa ravnim ekranima u prvoj polovini ove godine.
“Ovaj novi ugovor ima ogroman značaj. On pokazuje fundamentalnu snagu i vrednost koju atletski sport ima,” kaže Lamine DIack, predsednik IAAF. “Posebno nas čini ponosnima što naše partnerstvo sa Samsungom pruža podršku ne samo IAAFu nego i našem strukovnom udruženju i Federaciji članova, i to na direktan način.”
Na svetskom šampionatu u Berlinu 2009, Samsung će koristiti Samsungovu Digitalnu Galeriju (Samsung Digital Gallery), interaktivni program za događaje koji omogućuje atletima, gledaocima i medijima da se povežu sa najnovijim tehnologijama kada su u pitanju LED televizori, mobilni telefoni i digitalne kamere.
Samsungova posvećenost IAAFu odražava Samsungov interes za ulaganje u izgradnju održivog društva – onog koje zna meru u kojoj se oslanja na tehnologiju ulažući podjednako jake napore u promovisanje zdravlja i fizičkog vežbanja. Sve u svemu, aktivnost IAAF otelovljuju Samsungove korporativne vrednosti- načelo fer pleja, strastvenosti kada je u pitanju dosezanje izuzetnosti i izgradnju međusobnog razumevanja uprkos različitim jezicima, kulturama i geografiji.
Izvor: MMD CEE