Servis Nokia Messaging dostupan u Srbiji
Kompanija Nokia nastavlja da nudi nove usluge namenjene i dostupne svima. Danas, Nokia sa zadovoljstvom objavljuje da je servis Nokia Messaging dostupan i u Srbiji od 11. maja kao Nokia Messaging Beta.
“Nastavlja se trend rasta zajednice ljudi koji proaktivno koriste Nokijine usluge – preuzimaju aplikacije, unapređuju softver, preuzimaju muziku ili šalju svoj prvi e‐mail. Ponosni smo na to što ta zajednica danas broji više od 65 miliona ljudi na globalnom nivou. S obzirom na činjenicu da 57 procenata od ukupnog broja korisnika mobilnih telefona koristi svoj mobilni ili smart telefon za pretraživanje Interneta, veliko mi je zadovoljstvo da od danas i korisnici u Srbiji mogu pristupiti svojim e‐mail nalozima redovno, na jednostavan i pristupačan način, korišćenjem usluge Nokia Messaging” kazao je Greig Williams, direktor kompanije Nokia za region Alpa i Jugoistočne Evrope. Servis Nokia Messaging namenjen je posebno onima koji već imaju jedan ili više naloga i imaju potrebu da ih proveravaju redovno na svojim mobilnim telefonima. Nokijini telefoni, koji podržavaju ovu uslugu, nude jednostavno podešavanje za e‐mail i IM za svakodnevno korišćenje.
“Sve što trebate znati je vaša e‐mail adresa (ili ID portala) i šifra. Nokijini telefoni koji podržavaju ovu uslugu imaju naprednu opciju koja podešava sve ostalo, pa možete slati i primati e‐mail poruke istog časa! Servis Nokia messaging omogućuje da podesite do 10 različitih e‐mail naloga koje možete proveravati na svom uređaju. Bilo da je to Yahoo! Mail, Microsfot Hotmail, Gmail ili neki koji vam obezbeđuje Internet provajder (a Nokia podržava stotine takvih), e‐mail nalog može biti jednostavno podešen na vašem uređaju.” Kazao je Karl Pletschko, Menadžer Internet Servisa za Jadransku regiju.
Ovi Mail
75 procenata svetske populacije još uvek nema svoj e‐mail nalog. Odgovor kompanije Nokia na ovakvo stanje je Ovi Mail. Za razliku od bilo kog drugog e‐mail servisa, Ovi mail je osmišljen tako da se podešava i koristi direktno sa Nokijinih uređaja, bez potrebe za pristupom računaru. Ovi Mail je optimizovan i za najjednostavnije Nokijine telefone, koji su se pokazali veoma uspešnima na tržištima u razvoju.
Istraživanje o odgovaranju na E‐mail poštu
Sudeći po jednom od poslednjih istraživanja kompanije Nokia, lični prioriteti su na vrhu lestvice kada je u pitanju odluka o odgovaranju na e‐mail. Gotovo polovina ispitanika je izjavila da će najpre odgovoriti na e‐mail poruku svog partnera (49%), pre nego šefu (29%) kolegi (23%) ili čak klijentu (31%). Globalno, poslovne e‐mail-ove temeljno čita sa 47% ispitanika koji opredeljuju vreme za metodično išćitavanje korespondencije koja im je poslata. Dodatno, tri četvrtine ljudi odvoji i do sat vremena radnog dana kako bi odgovorilo na e‐mail poruke. Ipak, ukoliko žele brzo odgovoriti na e‐mail, često će pribeći tradicionalnijim metodama komunikacije, kao što je telefonski poziv (46%).
Izvor: Nokia