Snapchat dostigao 400 miliona korisnika
Snapchat je porastao na više od 400 miliona korisnika, objavio je Snap u svom izveštaju o zaradi u trećem kvartalu. Aplikacija je dodala devet miliona novih korisnika u poslednjem tromesečju, čime je njen ukupan broj dnevnih aktivnih korisnika (DAU) povećan na 406 miliona, što je povećanje od 12 odsto u odnosu na prošlu godinu, saopštila je kompanija.
Konačno kreće isplativost proizvoda
Prekretnica dolazi nešto više od godinu dana nakon što je Snap otpustio oko 20 odsto svoje radne snage u pokušaju da smanji troškove jer su prihodi od oglašavanja usporeni. Ti rezovi, zajedno sa novim karakteristikama proizvoda, očigledno počinju da se isplaćuju.
Kompanija je prijavila 1,19 milijardi dolara prihoda za kvartal, što je povećanje od 5 odsto u odnosu na prošlu godinu i bolje nego što su analitičari sa Volstrita očekivali, navodi CNBC. U izjavi, Snap je ukazao na svoju pretplatničku uslugu, Snapchat+, kao ključni deo svoje strategije za povećanje izvora prihoda koji nisu oglašavani. Snap je prošlog meseca objavio da je Snapchat+, koji korisnicima nudi ekskluzivne i eksperimentalne funkcije za 4 dolara mesečno, dostigao pet miliona pretplatnika.
Generativna AI je takođe bila svetla tačka za kompaniju. Kompanijski MiAI chatbot, koji je uveden svim korisnicima Snapchata u aprilu, dostigao je više od 200 miliona ljudi koji su zajedno razmenili više od 20 milijardi poruka sa četbotom koji pokreće OpenAI. Snap je rekao da veruje da je pomoćnik jedan od „najkorišćenijih AI chat robota koji su danas dostupni“.
Izvor: Engadget