Snapchat razvija opciju Stories Everywhere
Kako navodi portal Cheddar, kompanija Snap razvija novu opciju koja bi korisnicima trebalo da omogući da dele svoje priče i van Snapchat aplikacije. Nova mogućnost već ima i ime – „Stories Everywhere“, a dizajnirana je da poveća prisutnost Snapchat momenata i van mobilne aplikacije, te platformi pruži određenu prednost u odnosu na Facebook i Instagram.
U prvom kvartalu 2017. godine Snapchat je prijavio prihod od oko 150 miliona dolara, što je bilo osam miliona ispod očekivane sume, te je od tada kompanija pretrpela niz poteškoća. Otežavajuću okolnost je predstavljalo i to što je Facebook kopirao neke Snap opcije, te ih smestio u daleko popularniji Instagram, te se kompanija koja stoji iza Snapchat-a od tada trudi da pronađe načine na koje bi dodatno privukla korisnike.
Tako Snap sada planira da poveća prisustvo, kako korisničkih, tako i profesionalnih sadržaja, na celoj mreži, te se “Stories Everywhere” fokusira na povećanje broja korisnika, kao i da Snapchat učini poželjnijom destinacijom za vesti, sportske događaje, te druge TV i autorske sadržaje. Očekuje se da priče koje se budu delile na mestima poput informativnih portala da motivišu korisnike da preuzimaju Snapchat aplikaciju, pa ova akcija podseća na ono što je Twitter učinio 2011. godine, kada je prvi put omogućio da se preuzme kod (embed tweets) za neki tvit kako bi ovaj mogao da se objavi i van platforme.
Izvor: The Verge