Spot i Pepper roboti kao publika na košarkaškim utakmicama u Japanu
Sve je više zemalja u kojima se stadioni pune plišanim igračkama, te kartonskim figurama, a zbog toga što je ljudska publika ograničena pandemijom koronavirusa. Kompanija SoftBank publiku podiže na viši nivo, a kako bi košarkaški timovi u Japanu osetili podršku publike.
Naime, radi se o tome da SoftBank na stadione šalje svoje Pepper humanoidne robote, a akciji se pridružio i Boston Dynamics, čiji će Spot takođe obogatiti tribine. Eksperti iz kompanije konstruisali su specijalnu pozornicu na kojoj će roboti zaigrati zajedno, kao pravi navijači.
Navijanje je daleko od prvobitnih namena ovih robota, pa se Pepper od 2015, kada se pojavio, koristio u različite svrhe, te bio sve od raznosača pica do emotivne podrške za usamljene. Boston Dynamics Spot je takođe postao poznat zbog drugih stvari, a najpre kao postapokaliptični psoliki robot čije kretanje uznemirava one koji se robota boje.
Izvor: Engadget