Sudbina letećih taksija zavisi od volje javnosti
Odluke koje se budu ticale letećih taksi servisa mogle bi u bliskoj budućnost da se donose u skladu sa onim što javno mnjenje prema njima oseća, a kako bi se procenilo da li je čovečanstvo spremno na ovaj korak, i da li postoji želja.
Naime, radi se o tome da su neophodne određene promene u ponašanju građana, koje su uslov za funkcionisanje pomenutih servisa, budući da bi svaka potencijalna nezgoda koju bi izazivao ljudski faktor mogla da znači vraćanje tehnologije unazad, pa je to koliko je javnost spremna za sledeći korak važan faktor u donošenju odluka. Napretku letećih taksija doprinosi i uspeh koji u poslednje vreme postižu dronovi, a kako ih velike kompanije sve više koriste kao dodatka poslovanju, poput Amazon-a koji dronove koristi za „isporuke u poslednjem trenutku.“
Kada je transport građana u pitanju, zakrčenost u saobraćaju postaje sve veći problem, te bi vazdušni servisi to mogli da ublaže, što znači da bi građani morali ubrzano da prihvataju nove šablone transporta, te da funkcionišu paralelno sa njima. Ipak, ovi servisi bi, bar u početku, verovatno privukli samo bogate korisnike, te bili dostupni samo najbogatijim putnicima, što bi moglo da dovede do toga da opšta populacija ne vidi prednost u usvajanju sistema. Pored toga, vozila bi najverovatnije bila potpuno autonomna, što trenutno predstavlja problem kada je prihvatanje u pitanju zbog nezgoda koje se u poslednje vreme vezuju za samoupravljiva vozila koja učestvuju u drumskom saobraćaju.
Izvor: The Telgraph