Telegram Premium stiže krajem juna
Pretplata bi mogla omogućiti korisnicima da otpreme veće datoteke i dobiju rani pristup novim funkcijama. Telegram će uskoro početi da postavlja neke funkcije iza paywall -a. U postu na platformi, osnivač Pavel Durov najavio je da servis za razmenu poruka pokreće plaćenu pretplatu na Telegram Premium kasnije ovog meseca, dajući korisnicima „dodatne funkcije, brzinu i resurse“.
Durov nagoveštava neke od funkcija koje dolaze sa pretplatom, uključujući rani pristup novim funkcijama, mogućnost otpremanja većih datoteka i samo Premium stikere i reakcije .
Ali Durov takođe jasno stavlja do znanja da će postojeće funkcije Telegrama ostati besplatne i da plaćene funkcije neće uticati na iskustvo besplatnih korisnika u aplikaciji. Oni koji nisu pretplatnici će i dalje moći da gledaju veće datoteke koje su otpremili Premium korisnici, a takođe će moći da vide i komuniciraju sa Premium stikerima i reakcijama.
Kako Durov objašnjava, Premium pretplata bi trebalo da pomogne usluzi da ublaži neke od troškova povezanih sa povećanjem onoga što Durov naziva „već ludim“ ograničenjima veličine datoteka, ćaskanja i medija – nešto što Durov kaže da bi bilo „neupravljivo“ ako bi se ponudilo svim korisnicima. Plaćena pretplata se radi već neko vreme, a Durov je tu mogućnost prvi put pomenuo 2020.
Iako je ceo spektar Premium funkcija još uvek nejasan, izgleda da će pretplata zadovoljiti napredne korisnike Telegrama, poput načina na koji Twitter Blue donosi dodatne funkcije ljudima koji najviše koriste aplikaciju. Podaci prikupljeni iz beta verzije aplikacije sugerišu da će koštati 4,99 USD mesečno i da će dolaziti sa bržim preuzimanjem, glasovnim porukama u tekstu, alatima za prilagođavanje ćaskanja i još mnogo toga. Beta takođe ukazuje na to da korisnici Premium-a neće imati oglase na kanalima jedan prema više, što je Durov predstavio prošle godine. Ovo je u skladu sa Durovim prethodnim obećanjem da će korisnicima dati način da isključe oglase, iako izgleda da ćete možda morati da platite da biste dobili pristup.
Čini se da Durov nema planove da proširi oglase izvan javnih kanala, uprkos tome što je inicijativa bila „uspešnija“ nego što je prvobitno mislio.
Izvor: TheVerge