TikTok planira velike praznične popuste
TikTok planira da ponudi velike praznične popuste u mesečnoj kampanji koja će početi krajem oktobra.
TikTok planira da ponudi velike praznične popuste u mesečnoj kampanji koja će početi krajem oktobra. Aplikacija ima za cilj da privuče kupce pogođene inflacijom na svoje novo online tržište. Očekuje se da će na ovaj način TikTok da zada prvi udarac u ratu sa cenama pre svega Amazonu.
Tokom sledeće nedelje TikTok organizuje obuku za trgovce koji prodaju na njihovom tržištu. Na stolu je i ponuda subencionisanja popusta od 50% kako bi se prodvaci privukli da učestvuju u programu „Crnog petka“ koji počinje od 27. oktobra i traje do 30. novembra.
Kompanija smatra da će tokom praznika američki kupci potrišiti čak 248 milijarde dolara i da je ovo ključno vreme da se istaknu popusti koji primoravaju kupce da novac potroše na ovoj platformi.
Izvor: tech.hindustanitime.com