Top50 2024

Tivoli Customer Experience 2011

DSC_3069a Lokalna kancelarija IBM (International Business Machines d.o.o.) održala je 15. marta skup pod nazivom Tivoli Customer Experience 2011 u prijatnom prostoru restorana Novak.
Tivoli softver kompanije IBM omogućava korisnicima da u zahtevnom okruženju bolje razumeju poslovnu vrednost IT infrastrukture i da njom aktivno upravljaju. Takođe omogućava preduzećima da uvode inovacije, izvršavaju zadatke i zauzmu vodeću poziciju kako bi mogla da optimizuju IT poslove i da njima upravljaju.
Odlukom da napusti tradicionalni vid predstavljanja proizvoda, IBM je pokazao da razume lokalno tržište. Osnovna namera je bila da korisnici govore korisnicima o svojim iskustvima u implementaciji i korišćenju IBM Tivoli softverskih alata. Ovaj skup je prošle godine svojom posećenošću i rezultatima pokazao koristi od ovakvog vida predstavljanja proizvoda gde slučajevi iz konkretne poslovne prakse postaju vidljiv i upotrebljiv primer svim potencijalnim korisnicima sa njihovim specifičnim zahtevima, potrebama i slabim tačkama.
Lokalni korisnici koji su predstavili svoja iskustva velikom broju zainteresovanih na ovogodišnjem skupu su bili:
Narodna Banka Srbije – Tivoli Identity Management, koji pruža mogućnost jednostavnog upravljanja i verfikacije identiteta korisnika na nivou svih sistema, usluga i aplikacija.
Makedonski Telekom  – Tivoli Identity and Access Management, koji  pomaže preduzećima da pojačaju i automatizuju internu kontrolu prava pristupa od strane korisnika i uspešno upravljaju privilegijama korisnika na nivou više različitih IT resursa, nezavisno od tipa platforme ili aplikacije.
Centralna Banka Crne Gore – Tivoli ISS Intrusion Prevention System, koji omogućava aktivnu i preventivnu zaštitu korporativnih resursa od različitih tipova malicioznih pretnji i napada, kao što su DDoS, Spyware, Malware, itd.
Serbia Broadband (SBB) – Tivoli Service Request Management, koji omogućava kontrolu nad stanjem mreže i problemima u njoj, upravljanje procesima otklanjanja kvarova, SLA ugovorima, kao i kvalitetniji servis prema krajnjim korisnicima.
KBC Banka Beograd – Tivoli Storage Management, koji.omogućava sveobuhvatnu zaštitu, arhiviranje i kvalitetan oporavak podataka u najkraćem vremenskom roku, zadovoljavajući visoke standarde korisnika u mission-critical aplikacijama.
Atmosferu sa prošlogodišnjeg događaja i izjave nekih od učesnika možete videti na sledećoj adresi: http://www.youtube.com/ibmsrbija
Više informacija o prikazanim Tivoli proizvodima možete naći na adresi: www.ibm.com/rs.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Transformacija poslovanja uz napredna CRM rešenja: šta znači pogled od 360° na korisnika?
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,