Uber omogućava putnicima da označe gluvoću, oštećenje sluha ili vida za prilagođene usluge
Usluga vožnje će dodati nove opcije samoprocenjivanja ovog jeseni.
Vozači će biti obavešteni unapred
Od ove jeseni, Uber će svojim putnicima omogućiti nove opcije samoprocenjivanja ako su gluvi ili imaju problema sa sluhom i slepi ili imaju nisku vidljivost. Kompanija je saopštila da putnici sa problemima sluha ili vida često brinu o potencijalnim nesporazumima koji bi mogli uzrokovati da propuste svoju vožnju. Ako se odluče da se samoprocenjuju u aplikaciji, njihovi vozači će biti obavešteni unapred. Vozači će moci da rade na njihovim potrebama. To će biti osiguranje da budu preuzeti tačno tamo gde se nalaze, umesto da ih teraju da traže svoju vožnju.
Ako putnici, naznače da žele da komuniciraju samo putem razgovora unutar aplikacije, njihov vozač ne bi mogao da ih pozove. Kompanija će takođe započeti pilot testiranje druge opcije samoprocenjivanja za putnike sa “službenim životinjama”. Službene životinje u SAD-u odnose se na životinje koje su obučene ili su u funkciji da pomognu osobama s invaliditetom ili drugim posebnim potrebama. Uber je naveo da će svojim vozačima poslati novi obrazovni video. To će biti saveti o tome kako da transportuju službene životinje. Zatim i podsećanje da je protiv politike kompanije da odbije nekoga zbog toga što putuje sa njima.
Uber je tokom godina dodao funkcije kako bi svoje vožnje učinio dostupnijima, ali to nije uvek bilo lako za kompaniju. Pre toga se suočila sa tužbama zbog neobezbeđivanja usluge dostupne za kolica u svim američkim tržištima. Kompanija se čak udružila sa spoljnim kompanijama kako bi poboljšala svoju pristupačnost za korisnike kolica.
2021.godine, Ministarstvo pravde je tužilo platformu za vožnje zbog naplate putnicima “naknada za vreme čekanja”. Putnicima je bilo potrebno više vremena da uđu u auto zbog svojih invaliditeta. Čak i uz obećanje da će promovisati inkluziju i biti dostupniji, to da li će putnik dobiti vožnju i dalje može zavisiti od vozača.
Izvor: Engadget