Uber završio kupovinu Postmates-a
Uber je obavio kupovinu poštanske službe za hranu i namirnice Postmates za 2,65 milijardi dolara, objavila je kompanija. U ugovoru se vidi da dve kompanije stvaraju drugu po veličini platformu za isporuku u Sjedinjenim Američkim Državama.
Zadržava se brend Postmates
U izjavi, Uber se obavezao da će Postmates zadržati kao zaseban brend okrenut potrošačima, istovremeno integrišući njegov back-end u platformu Uber Eats. Obe kompanije će raditi na tome da osiguraju da „mogu pojačati isporuku hrane, namirnica, osnovnih potrepština i druge robe“. Na dogovor o akcijama podstaknuti su, delom, krahom Uberovog preduzeća za prevoz automobila nakon pandemije COVID-19. „Voljeni“ brend poštara takođe je jači od Ubera u brojnim oblastima, uključujući Los Anđeles i jugozapad.
Politico izveštava da je izvršna direktorka Ubera Dara Khosrovshahi rekla da će kompanija raditi na podsticanju zakonske regulative u budućnosti. Uberov fokus na svoje poslovanje sa namirnicama i dostavom hrane dolazi jer je postao pozitivan u inače lošoj godini. U svom najnovijem finansijskom izveštaju, kompanija je rekla da je, dok je u njenom odeljenju za mobilnost prihod opao za oko 53 procenata, njen ogranak Uber Eats zabeležio rast od 125 procenata. Verovatno je da će u budućnosti udvostručiti ulaganja u ovaj ogranak kako bi pomogao jačanju svog poslovanja, dok mobilnost ostaje u naletu pandemije.
Izvor: Engadget