Pokloni za geek-a | PC Press

WhatsApp počinje da prikazuje više oglasa

WhatsApp pokreće tri nove funkcije oglasa.

PCPress.rs Image

WhatsApp ukazuje da se novi oglasi još uvek neće prikazivati na mestima kao što su privatni četovi, niti će se sadržaj poruka, koje su šifrovane, koristiti za odlučivanje koji oglasi će se prikazivati.

Flaner

WhatsApp će umesto toga koristiti zemlju, grad i jezik korisnika, kao interakcije sa drugim oglasima i kanalima, kako bi pokretao predloženi sadržaj. Međutim, ukazano je da će oni koji su povezali svoj WhatsApp nalog sa Facebookom ili Instagramom videti presonalizovanije oglase.

Nove funkcije oglasa će se pojaviti u odeljku pod nazivom Ažuriranja, što je posebna kartica na dnu aplikacije.

Kompanije koje imaju WhatsApp kanal moćiće da promovišu svoje oglase u odeljku „Ažuriranja“ kako bi privukle nove pratioce i biće u mogućnosti da naplaćuju pretplatu za pristup dodatnom sadržaju.

WhatsApp uzima 10% od te naknade a mogu se pojaviti i dodatni troškovi pored onih koji se naplaćuju na nivou prodavnice aplikacija u zavisnosti od veličine preduzeća.

Kompanije će moći da se oglašavaju u obliku ažuriranja statusa koji ima položaj sličan Instragram priči a koje vodi do pokretanja ćaskanja ukoliko se na njega klikne.

Pročitajte i:  WhatsApp menja svoju funkciju „O meni“ i uvodi „Beleške“

Mnogi smatraju da Meta postavlja temelje da WhatsApp konačno postane monetizujuća platforma u velikim razmerama. WhatsApp trenutno ima 1,5 milijardi korisnika širom sveta.

Izvor: bbc.com

Facebook komentari:
Tagovi: , , ,