YouTube biznis platforma, Aleksandar Ašković | BIZIT2020
“Ako sadržaj videa nije interesantan i ne izaziva reakcije neće biti uspešan na YouTube-u”, izjavio je Aleksandar Ašković, YouTube specijalista, na nedavno održanoj BIZIT konferenciji.
“Dosta ljudi ne shvata koliko je velika YouTube platforma. Milenijalci su više online nego na TV-u, a čak 70% korisnika gleda preko mobilnog telefona.” započeo je poznati domaći jutjuber i čovek koji je zaslužan za procvat podkasta u Srbiji, Aleksandar Ašković. Održao je predavanje o tome kako koristiti YouTube kao biznis platformu – kako ostvariti rast, kako promovisati svoj posao putem YouTube-a, koje nas zamke i problemi čekaju na tom putu. “Najbitniji faktor rada je SEO, a naslov je najvažniji faktor za rangiranje. Opis ljudi često zaborave a bitan je za algoritam, dok su tagovi drugi najbitniji faktor za rangiranje. Takođe, važno je da se kroz Custom Thumbnails jasno komunicira šta je u klipu”, izjavio je Aleksandar i dodao da je “dislike na YouTube-u isto kao like” te posavetovao sve rečima “gajite svoje hejtere”. Celo predavanje možete pogledati u video snimku ispod.
Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.