Adobe najavio jačanje partnerstva sa Microsoft-om na polju deljenja podataka
Microsoft i Adobe već neko vreme sarađuju na polju razmene podataka o korisnicima, a na Adobe Summit-u koji se trenutno održava u Las Vegas-u, ove dve kompanije su najavile dublju integraciju između njihovih platformi. To uključuje deljenje podataka kompanije Marketo, lidera na marketing automation tržištu, koju je nedavno kupio Adobe za 4.75 milijadri dolara. Dve kompanije već dele podatke o korisnicima kroz različite kanale, uključujući Marekto Engage, Adobe Experience Cloud i Microsoft Dynamics 365 proizvode, ali i sa LinkedIn-a, poslovne društvene mreže koju je Microsoft kupio 2016. godine za 26.2 milijarde dolara.
Microsoft se od tada trudi da pronađe načine da bolje iskoristi LinkedIn podatke, a alati koje nudi Marketo mogu da mu pomognu da ih bolje razumeju. Stiv Lukas, bivši Marketo CEO, koji je sada potpredsednik i šef Marketo tima u Adobe-u, rekao je da su takvi podaci mnogo kompleksniji za obradu i analizu od pojedinačnih podataka, jer uključuju mnogo više faktora. Zato je za njihovu analizu potrebno više vremena, što se nekad meri i mesecima, ali i da rezultati imaju daleko veći uticaj na kompanije koje zahtevaju takve analize. Povezivanjem dve velike kompanije dobija se mnogo širi opseg analize koja će na osnovu toga dati preciznije i kvalitetnije rezultate, a to će svakako uticati i na bolje poslovne rezultate u budućnosti.
Brent Lery, direktor CRM Essentials, koji ima decenijsko iskustvo u CRM-u, korisničkom servisu i marketingu, vidi ovo partnerstvo korisnim za klijente obe kompanije. Integrisanje Microsoft Dynamics i LinkedIn podataka sa Marketo sistemom daje ogromnu količinu podataka za obradu kako bi se dobila detaljnija slika B2B klijenata, kojima će moći da se pruži kvalitetnija usluga u budućnosti.
Izvor: TechCrunch