Agencija Homepage otvorila prvi muzej digitalnih trendova
Da li svoje početke na društvenim mrežama vezujete za muziku na Myspace platformi, emotivno-vickaste statuse na Facebooku ili selfije sa lažnim brkovima provučene kroz sepia filtere?
Ili se, možda, sećate vremena kada su se ljudi na Twitteru toliko voleli, da su organizovali i tvitape, odnosno, želeli su da se druže i u offline svetu?
Možda biste neke „krindž” početke rado i zaboravili, ali mnogih je, ipak, lepo i zabavno prisetiti se.
Zato je agencija Homepage otvorila prvi Muzej digitalnih trendova. Homepagersi su u svetu digitala punih 11 godina, ili kako oni vole da kažu: „Tu smo još od Poke opcije!”
Milka Negrović, izvršna direktorka agencije, kaže da je ideja za pokretanje Muzeja došla prirodno.
„U timu koji voli, radi i živi digital, ideja za pokretanje muzeja došla je prirodno. Nije trebalo mnogo od početne iskre, do vatrometa predloga za eksponate. Tokom celog projekta smo istinski uživali, prisetili se nekih lepih agencijskih momenata i jako dobro se zabavili. Svaki predlog praćen je emocijama, smehom, sećanjima, a neki od nas su u pretraživanju po svojim profilima, doživljavali i transfere blama (ne pitajte kako znam). Najteža faza bila je odabir eksponata za otvaranje izložbe, ali smo svesno ostavili prostor publici da predloži svoje favorite i postane deo naše inicijative.
Tek kada smo malo zastali i prelistali sve što se dešavalo u agenciji protekle decenije, shvatili smo da smo se, kroz razvoj digitala, razvijali i mi kao agencija, i brendovi čijih nastupa smo bili deo. Lepota je u tome što taj razvoj nema granice, a mi jedva čekamo sve novosti divnog digitalnog sveta, kojih će zasigurno biti.”
Ovaj, prirodno, online muzej organizovan je u tri tematske celine:
- Verovanja i običaji
- Alati i oruđa ranog digitalnog doba
- Radovi koji su obeležili epohu
Šetnja kroz te celine podsetiće vas na bezbrojne zahteve za igrice koje smo dobijali od prijatelja, Poke opciju ili neslavnu „Ko ti gleda profil” aplikaciju. Ali i mnoge viralne sadržaje od kojih su neki imali toliki uticaj da su oblikovali kulturu i komunikaciju čak i u offline svetu.
Marketarima će biti naročito zanimljivo da se sete kako se nekad podizala interakcija zajedince kroz, iz sadašnjeg ugla, prekomplikovane Facebook aplikacije i foto-konkurse, ali i koliko je predivno bilo kada se uvežu online i ofline svet kroz Media wall.
Inicijalna postavka osmišljena je tako da se stalno dopunjava. Posetioci imaju priliku da pošalju svoje predloge eksponata, od kojih će najinteresantniji postati deo stalne postavke Homepage muzeja digitala.
Muzej digitalnih trendova otvoren je 24/7 i možete ga posetiti već sada (https://bit.ly/46Gvxgc ).
Uživajte, dobro se zabavite i šaljite nam svoje predloge eksponata!