AI testira reklame za vozila
AI pokušava da uvidi šta to zanima prosečnog potrošača.
U svetu oglašavanja automobila fokus često pada na tehničke specifikacije i sirovu konjsku snagu. Ali AI ukazuje da iako su karakteristike i brojke važne, krajnja želja je često mnogo jednostavnija: pouzdanost i prijatno putovanje.
Usred mora predvidljivih reklama za automobile, neki brendovi se usuđuju da izađu van okvira očekivanog. Oni biraju da daju prednost kreativnosti u odnosu na povezanost, praveći narative koji izazivaju emocije i stvaraju jedinstvene veze sa gledaocima.
Hyundai veoma često usvaja dinamičan i hrabar prisup svojim reklamama. Dok Kia često koristi direktan pristup i ističe prepoznavanje brenda i popularnost. Sa druge strane, Tata Motors koristi progresivan pristup i pokazuje sve mogućnosti koje automobil donosi.
AI test reklama koje su trenutno aktuelne kada su u pitanju automobili je pokazao da potrošači manje obraćaju pažnje na ono što autori reklama žele. Pre svega se potrošači zanimaju za vozila koja im ulivaju poverenje u bezbednost i prijatnu vožnju.
Izvor: brandequity.economictimes.indiatimes.com