Aluroll i PANTHEON: tim koji pobeđuje
Izbor odgovarajućeg sistema za upravljanje i planiranje operacija i poslovnih procesa ključan je za uspešno poslovanje proizvodnog preduzeća. O kvalitetu nekog rešenja najbolje govore njegovi korisnici, a ovoga puta smo razgovarali o softveru PANTHEON, koji kreiraju programeri i konsultanti iz softverske kuće Datalab. Naš sagovornik bio je Prvoslav Obradović, izvršni direktor kompanije Aluroll.
Možete li našim čitaocima predstaviti kompaniju Aluroll?
Priča o Aluroll-u počinje davne 1978. godine. Tokom proteklih godina uspešnog rada i kontinuiranog rasta, od male porodične radnje prerasli smo u jednu od najvećih kompanija koja se bavi proizvodnjom, prodajom, ugradnjom i servisom industrijskih i komercijalnih segmentnih i rolo-vrata, roletni i komarnika, stolarije, krilnih i kliznih kapija, protivpožarnih i senzorskih vrata, vrata za hladnjače i prehrambenu industriju, kao i vrata za hirurške sale i medicinske namene.
Nastojimo da svakodnevno u Aluroll-u ulažemo u ljudske resurse i unapređenje opreme i procesa. Svakodnevnim timskim radom, naši zaposleni daju svoj doprinos da bismo zadovoljili i najsloženije zahteve kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu.
Kako ste se odlučili za uvođenje PANTHEON-a?
Budući da postojeći sistemi nisu mogli da prate rast kompanije, odlučili smo se za Pantheon, koji je doneo primetno i kontinuirano unapređenje u radu. Program je lako prilagođen našim potrebama i pravljenju veza sa uskostručnim programima koje koristimo za optimizaciju proizvodnje. To je umnogome doprinelo unapređenju procesa u kompaniji i boljoj kontroli poslovanja.
Kako je protekla implementacija?
Kao i svaka promena u preduzeću – nije bilo lako. Ono što je veoma važno jeste da se oformi tim koji će se baviti projektom uvođenja ERP rešenja. Urađeno je snimanje i analiza procesa, i tim je u svakom momentu znao dokle se stiglo i šta sledeće treba uraditi. Bitno je znati da je uvođenje ERP rešenja proces koji se ne završava, već se stalno unapređuje i poboljšava.
Šta biste naveli kao glavnu prednost PANTHEON-a?
Uz Pantheon smo dobili kompletno praćenje našeg rada na jednom mestu i odlično praćenje dokumentacije. Izdvojili bismo i jednostavnu saradnju sa eksternim knjigovodstvom, kao i kvalitetne i detaljne izveštaje o poslovanju.
PANTHEON rešenje se razvija već više od 25 godina, a na tržištu Srbije je prisutno od 2002. posredstvom firme Datalab.
Danas PANTHEON ima više od 80.000 korisnika u sedam zemalja Adrija regije (više od 16.000 u Srbiji). PANTHEON integriše sve važne poslovne procese i događaje u kompanijama: računovodstvo, knjigovodstvo, skladište, maloprodaje i veleprodaje, servis i proizvodnju. Pravu snagu PANTHEON-a čini više od 30 partnerskih preduzeća i 130 stručnih konsultanata koji s Datalab-om rade razvoj, implementaciju, obuku i podršku za brojne korisnike.