Amazon ima probleme sa isporukama za jedan dan
Grupa za zaštitu potrošača zatražila je da kompanije obezbede kompenzaciju u slučaju da isporuka naručene robe ne stigne u dogovoreno vreme, nakon što je od Amazon-a zatraženo da razjasni netačne informacije koje su u vezi sa porudžbinama koje bi na adrese naručilaca trebale da stižu za jedan dan.
Naime, radi se o tome da premijum servis u okviru Amazon-ove online prodavnice ne isporučuje proizvode u dogovorenom roku, te da nisu svi premijum proizvodi dostupni za narudžbine u okviru kojih bi isporuka trebalo da se obavi u roku od 24 sata, što je, tvrde iz Grupe za zaštitu potrošača, neodgovorno, te korisnicima pruža pogrešne informacije. Optužbe se odnose i na 280 drugih kompanija, ali je najviše pritužbi stiglo od klijenata kompanije Amazon, a u kojima se tvrdi da im isporuke nisu stigle u naznačenom roku.
Problem najviše pogađa one korisnike koji plaćaju Amazon Prime, budući da im nije lako da isprate svoja dugovanja kompaniji ako proizvodi ne stignu na vreme. Očekivani datum isporuke prikazuje se pre nego što se narudžbina zaključi, a u kompaniji tvrde da se većina proizvoda isporuči na vreme, te da je tek 40% korisnika prijavilo problema sa isporukama koje su očekivali u roku od 24 sata.
Izvor: The Telegraph