Amazon predstavio novi AI alat za šoping
U vremenu kada gotovo svakodnevno neka kompanija najavi novu primenu veštačke inteligencije, red je došao i na Amazon, koji predstavlja “Interests” – AI alat za personalizovanu kupovinu. Funkcija stiže taman na vreme za prolećnu rasprodaju.
Pretraga po interesovanjima, budžetu i u svakodnevnom jeziku
Nova opcija omogućava korisnicima da unose kupovne upite na prirodnom jeziku, poput:
„Alati i gedžeti za ljubitelje kafe“ ili
„Prirodna šminka za letnji sjaj poznatih brendova“.
Na osnovu unetih interesovanja i cenovnog opsega, AI pretražuje Amazonovu ponudu i šalje vam notifikacije o aktuelnim popustima, novim proizvodima i ponovnim zalihama koje odgovaraju vašim željama.
S obzirom na to da pretraga na Amazonu često može delovati kao beskrajni niz „dovoljno dobrih“ opcija, Interests bi mogao da ponudi konkretnije i relevantnije preporuke.
Za sada je funkcija dostupna ograničenom broju korisnika u SAD-u, i to samo preko aplikacije i mobilnog sajta. Možete proveriti da li je dostupna tako što otvorite “Me” tab u Amazon aplikaciji. Kompanija planira da u narednim mesecima funkciju proširi na sve korisnike u SAD-u.
Izvor: Engadget