BIZIT 11 - prvi dan

Android prodavnica popularnija, ali zarađuje manje od App Store

Analitička kompanija App Annie objavila je izveštaj za četvrti kvartal 2017. godine u kojem se između ostalih podataka navodi i broj ukupnih preuzimanja od strane korisnika platformi Android i iOS. Iz izveštaja se vidi kako su najveći broj preuzimanja u navedenom razdoblju odradili korisnici Androida – čak 19 milijardi preuzimanja, čime je za čak 145 odsto nadmašio App Store. U nedavno završenom četvrtom kvartalu 2017. zabeleženo skoro 27 miliona novih preuzetih aplikacija sa Apple App Store-a i Google Play Store-a. Kompanija kaže da je to novi rekord za preuzimanje aplikacija i predstavlja rast od sedam odsto u odnosu na isti period prošle godine.

PCPress.rs Image

U izveštaju se takođe navodi kako se brojka od 19 milijardi preuzimanja odnosi samo na nove instalacije, a ne i na reinstalacije i nadogradnje već instaliranih aplikacija. Drugo mesto pripalo je App Store-u koji je u istom razdoblju zabeležio “samo” 7,7 milijardi preuzimanja.

PCPress.rs Image

Međutim, dok Google Play ima jako vođstvo u odnosu na iOS App Store u ukupnim preuzimanjima, Apple prodavnica je generisala mnogo više prihoda tokom četvrtog kvartala. Ukupna svetska korisnička potrošnja za iOS App Store bila je preko 11,5 milijardi dolara tokom četvrtog kvartala, ili 95 odsto više od prihoda u brojevima Google Play Store-a. U istom razdoblju korisnici Androida su potrošili samo 5,9 milijardi američkih dolara. App Annie navodi kako su obe trgovine mobilnim aplikacijama povećale svoju naplatu za 20 odsto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Pročitajte i:  Otkriveno preko 280 opasnih Android aplikacija

PCPress.rs Image

Na obe platforme najviše su trošili Amerikanci dok se na trećem mestu nalaze Nemci. Drugo mesto po potrošnji se razlikuje od platforme do platforme. Kad je u pitanju App Store drugo mesto su zauzeli korisnici sa Tajvana, a kod Google Play-a korisnici iz Južne Koreje.

Izvor: AndroidAuthority

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , , ,