Pokloni za geek-a | PC Press

AOC svetski lider u gejming monitorima

Specijalista za monitore AOC najavljuje da je prema najnovijim tržišnim podacima Context-a, u trećem tromesečju 2020. godine ponovo zauzeo prvo mesto na tržišnom udelu gejming monitora (120 Hz i više) širom Evrope s ukupno 27% tržišnog udela, nastavljajući tako svoju vodeću poziciju od prošle godine.

PCPress.rs Image
AOC AGON AG493UCX: Izuzetno super-wide 49 inčni gejming monitor s 120 Hz, 1 ms MPRT, AMD FreeSync Premium Pro, uključujući USB-C ulaz i KVM prekidač

Pored toga prema IDC Quarterly Gaming Tracker Q2-2020, AOC takođe ima najveći tržišni udeo od 20% u gejming monitorima širom sveta. Gejming monitori definisani su kao monitori s frekvencijom osvežavanja od 100 Hz i više, a koji su neophodni konkurentnim igračima kako bi imali najbrže i ujednačeno iskustvo i pobedili svoje protivnike.

Pokrivajući veliki portfolio gejming monitora s veličinama u rasponu od 21,5 inča do 49 inča, raznim razmerama stranica (16:9, 21:9, 32:9), rezolucijama od Full HD do Ultra HD i više (5120×1440), s brzinom osvežavanja do 240 Hz i vremenom odaziva od 0,5 ms, AOC nudi čitav niz gejming monitora raznih cenovnih rangova za sve zahteve korisnika.

Brzo širenje tržišta gejming monitora

Datalab serveri

Tržište gejming monitora brzo se proširilo u poslednjem tromesečju, s povećanjem obima svih prodatih gejming monitora za 126% u odnosu na isto tromesečje prethodne godine.

Pročitajte i:  AGON by AOC: dva nova monitora za vrhunski 320 Hz gejming

Lansiranjem svog prvog gejming monitora još 2014. godine i premium gejming brenda AGON 2016. godine, AOC nije novost na sceni i razume strasti i želje gejmera. AOC se takođe udružio sa uspešnom e-sports organizacijom G2 Esports i sponzorisao razne gejming događaje širom Evrope, uključujući Red Bull i ESL turnire, dokazujući da su njegovi gejming monitori vredni pozornice čak i za najelitnije gejming figure.

Činioci koji doprinose ogromnom uspehu AOC-a uključuju nagrađivanu G2 seriju, pokrenutu prošle godine, koja je dobila odobrenje igrača i osvojila brojne nagrade, uključujući ‘Best Gaming monitor’ i ‘Best Budget Gaming Monitor’ za 24 inčni 24G2U sa stopom osveženja od 144 Hz i životopisnim IPL panelom.

Jedan od četiri prodata gejming monitora – AOC monitor

U Evropi je AOC povećao vodeći tržišni udeo sa 23% trećeg kvartala 2019. godine na 27% u trećem kvartalu 2020. godine, i to uz porast od 4% u odnosu na prošlu godinu i 6% u odnosu na prethodni kvartal (Q2-2020). Ovaj veliki uspeh se manifestuje i tako što je AOC povećao količinu prodatih monitora za impresivnih 167% na godišnjem nivou, dok je ukupno tržište poraslo za 126% u istom periodu. AOC je u većini evropskih zemalja zauzeo prvo mesto na tržištu, u nekima od njih s neverojatnih 49% tržišnog udela. U 18 zemalja AOC ima tržišni udeo preko 25% u gejming monitorima, što znači da je jedan od četiri prodata gejming monitora upravo AOC monitor.

Pročitajte i:  AGON by AOC: dva nova monitora za vrhunski 320 Hz gejming
PCPress.rs Image
Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovnog upravljanja u Evropi

”U poslednjem tromesečju smo postigli najveći obim prodaje u kvartalu na gejming monitorima u Evropi i zahvaljujemo svim našim kupcima. Isti trend važi i za ceo svet, gde smo postali brend broj jedan gejming monitora. AOC nastavlja da razvija vrhunske gejming monitore s našim glavnim brendovima AOC Gaming i premium AGON, a mi smo opet prvi izbor kupaca kada je reč o gejming monitorima”, rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovnog upravljanja u Evropi.

U jadranskoj regiji, tržište gejming monitora je u trećem kvartalu 2020. godine poraslo za neverovatnih 158% na godišnjem nivou, dok je AOC pobedio taj rast povećavajući svoj udeo za 187% u istom periodu. U poređenju s prethodnim tromesečjem, kao i trećim kvartalom 2019. godine, AOC je povećao svoj tržišni udeo za 4%, dostigavši 40% tržišnog udela u Q3-2020 i zadržavši poziciju broj jedan na ovom tržištu.

“Tržište gejming monitora u jadranskoj regiji izuzetno je poraslo i AOC nastavlja trend u poslednjih nekoliko tromesečja, a sada smo prešli granicu od 40% u tržišnom udelu. Zahvaljujući sjajnoj i raznolikoj liniji AOC-a mi smo i dalje najčešći izbor kupaca na ovom području.” rekao je Cristian Bucur, direktor prodaje AOC & MMD za jugoistočnu Evropu.

Facebook komentari:
Tagovi: