BIZIT 11 - prvi dan

Apple testirao reklame u Maps-u

Apple možda planira da unese oglase u više svojih aplikacija. Kompanija je sprovela interne testove verzije Maps koja sadrži oglase za pretragu. Apple već koristi slične reklame u App Store-u.

PCPress.rs Image

Lokacije će plaćati za reklame

Programeri mogu da plate kompaniji da se njihov softver prikaže na vrhu stranice sa rezultatima pretrage kada unesete određene termine. Sugeriše se da bi oglasi za pretragu u aplikaciji Maps funkcionisali na isti način. Na primer, japanski restoran bi mogao da plati Apple-u za njihovo poslovanje da bi se pojavio više na lokalnim listama kada ljudi koriste termine za pretragu poput „suši“. Veruje se da bi Apple mogao da implementira slične oglase u svoje aplikacije Podcasts i Books. On kaže da bi kompanija mogla da počne da nudi nivo podržan od reklama preko Apple TV+.

Širi reklamni pritisak bio bi direktan znak za kompaniju koja se, barem spolja, pozicionirala kao šampion privatnosti korisnika. Sa izdavanjem iOS-a 14.5, Apple je predstavio funkciju pod nazivom Transparentnost praćenja aplikacija. Upit vam omogućava da sprečite aplikacije da evidentiraju vašu aktivnost na drugim aplikacijama i veb lokacijama. U 2022. godini, procenjuje se da će ova politika koštati Facebook matičnu kompaniju Meta oko 13 milijardi dolara izgubljenog prihoda. Kada je Apple najavio ATT na WWDC 2020, kompanija je javno rekla da je dizajnirala funkciju za zaštitu privatnosti korisnika. Nedavni izveštaj The Wall Street Journal-a, koji kaže da je kompanija sledila sporazum o podeli prihoda sa Facebook-om, sugeriše da njene motivacije sa ATT-om možda nisu bile toliko altruističke.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: