B-LINK 2009: Bilten 01
Četvrtak, 1. oktobar – MUSIC COMMUNICATION (TOUCH THE LINK-CREATE DIGITAL)
Prezentacijom Virtual instruments, Jovana Šatrica i Gorana Topreka, počeo je prvi dan festivala, sa programskom celinom MUSIC COMMUNICATION. Ovaj deo programa festivala posvecen je pitanjima autorstva, digitalne distribucije i originalnosti audio komunikacija u digitalnom prostoru.
Kroz iskustvo jedne od najuspešnijih izdavackih etiketa na našim prostorima – Recon Warriors, koju nam je predstavio Marko Milosavljević, saznali smo koje su to strategije online muzicke distribucije i digitalnog koncepta izdavaštva. Prednosti i mane ovakvog vida komunikacija bile su predmet aktivnih diskusija. Stav predavača je da je razvoj novih tehnologija znatno olakšao proces dj-inga.
Prezentacijom o snimanju spota Darkwood Dub-a, “Robot”, koju je održao Branislav Kovačević ispred MTS-a, predstavljeni su detalji o konkursu koji je bio objavljen od strane Mondo portala. Kroz retrospektivu razvoja web-a, socijalne interakcije na internetu i srodnih fenomena, stigli smo do krajnjeg rezultata- kreiranja spota Robot.
„Mondo na mobilnom telefonu postoji od 2004. godine, a na webu od 2005. Sada je već drugi sajt u zemlji, što je veliki uspeh, jer postoji samo 4 godine. Generalano, MTS pokušava da prati ono što je trend na web-u uopšte. Sve se više gubi razlika izmedu mobile interneta i običnog interneta. Svakog meseca se bar milion ljudi prikači na Mondo preko mobilnog telefona. Sam mondo nije zamišljen kao social network. Mondo je portal na kojem se moraju nalaziti sve informacije bitne za naše korisnike. Nije ideja monda da se razvija kao social network. Mogu da najavim da ćemo uskoro lansirati portal koji će omogućavati našim korisnicima lakši pristup facebooku sa mobilnog telefona“.
Nakon prezentacije Marka Nastića pod nazivom Traktor scratch pro o savremenim tehnikama miskovanja, održan je koktel party povodom otvaranja ovogodišnjeg festivala.
Četvrti Beogradski Festival Novih Komunikacija B-LINK, uz podršku Mobilne Telefonije Srbije, nastavlja svoj „realni“ život sve do nedelje, 4. oktobra dok ga njegovo virtuelno izdanje na www.b-link.org na kome se sve B-LINK ideje i fenomeni razvijaju, vodi u daleku budućnost.
Na našem sajtu nalaze se i intervjui učesnika festivala.
Drugog B-LINK dana vas očekuje:
ADVERTISING COMMUNICATION (FAST FORWARD)
18h – Database management – Benet Kernel (Dejan Pecaranin)
19h – Bihejvioralno oglašavanje – HttPool (Rade Tričković)
20h – Limenka kao novi kanal komunikacije – Klikmee&Ball (Boris Dragović i Boris Smoje)
21h – Urban Bug online interakcija – Urban Bug (Aleksandar Jovkovic i Gorana Romčević)