BIZIT 2018: Branislav Kovačević – “Korporativna gejmifikacija – Teambuilding 21. veka”
Blok na ovogodišnjoj BIZIT konferenciji pod nazivom “Novi ekonomski poredak i kreativna industrija” je otvoren izlaganjima o veoma interesantnim temama – korporativnoj gejmifikaciji, odnosno odnosima između nas kao korisnika i kompanije Google, giganta Internet pretrage.
O korporativnoj gejmifikaciji je govorio Branislav Kovačević, direktor i osnivač razvojnog studija Hub d.o.o. Gejmifikacija predstavlja upotrebu iskustava iz sveta video igara zarad unapređenja sposobnosti zaposlenih, kako bi svakodnevni rad bio još efikasniji. Igre danas generišu više prihoda od muzike i filmova – 108,4 milijardi dolara u 2017. godini, a očekuje se da vrednost tržišta dostigne 230 milijardi do 2022. godine. Prosečan igrač ima 35 godina, što razbija naše zablude o tome da se „samo deca igraju“.
Principi gejmifikacije se primenjuju u izuzetno ozbiljnim kompanijama, gde radne napore čine zabavnim i lakšim. U ta imena se ubrajaju Ford, SAP, Microsoft, Deloitte i ostali. Zahvaljujući tehnikama gejmifikacije, tehnike motivacije aktiviraju urođene želje za napretkom, takmičenjem i priznanjem. Takođe, veoma podstiče timski rad, društvene aktivnosti i produktivnost uopšte. Predstavljeno je i konkretno rešenje tim povodom – Trajectorio. Reč je o gotovoj aplikaciji koja zaposlenima i menadžmentu omogućava da odmah počnu sa primenom metoda korporativne gejmifikacije.
Celo predavanje možete pogledati u video snimku ispod ili na zvaničnom BIZIT youtube kanalu: