cBBIS ERP: brz i prilagodljiv
ERP je integralni informacioni sistem koji omogućava upravljanje različitim poslovnim procesima u kompaniji. Takođe je krucijalno mesto za unos matičnih podataka i realizaciju izveštavanja za brze poslovne odluke. Iz poslovnog portfolija RCL SYST to je cBBIS ERP rešenje.
U skladu s novim trendovima, cBBIS ERP se razvija u pravcu veće prilagodljivosti i fleksibilnosti, a posebno otvorenosti ka trećim aplikacijama koje su usko specijalizovane za određene poslovne procese, kako bi se same kompanije prilagodile što kvalitetnije i brže promenama tržišta.
ERP sistemi su integrisani i u druge poslovne aplikacije i tehnologije, kao što su veštačka inteligencija, mašinsko učenje, Internet stvari (IoT) i blockchain tehnologija. To omogućava veću automatizaciju procesa, bolje upravljanje podacima i veću transparentnost i sledljivost poslovanja.
ERP rešenja igraju ključnu ulogu u implementaciji omnichanel strategije u kompanijama, jer omogućavaju povezivanje podataka i procesa između različitih kanala prodaje. Na ovaj način omogućavaju da se informacije o kupcima i njihovim kupovnim navikama dele između različitih kanala, što poboljšava celokupno korisničko iskustvo.
Laka integracija
Jedan od najčešće korišćenih integracija cBBIS ERP rešenja s drugim specijalizovanim rešenjima jeste putem API (Application Programming Interface), koja omogućava razmenu podataka u realnom vremenu. API predstavlja set definisanih pravila, protokola i algoritama kojima se omogućava komunikacija i integracija između različitih aplikacija. Integracija je važna jer unapređuje poslovanje i pomaže u bržem donošenju odluka.
ERP rešenja igraju ključnu ulogu u implementaciji omnichanel strategije u kompanijama, jer omogućavaju povezivanje podataka i procesa između različitih kanala prodaje
Sve što smo naveli do sada naša kompanija realizuje i implementira kod naših korisnika. Ali ono u čemu smo najprepoznatljiviji i što je najveća snaga naše kompanije, jeste maloprodajna aplikacija. Prednosti naše maloprodajne aplikacije su sledeće:
- Sertifikovana i odobrena od Poreske uprave Srbije za potrebe e-fiskalizacije.
- Lokalizovana za 12 tržišta.
- Potpuno integrisana sa Microsoft NAV i Business Central 365.
- Brza i precizna obrada prodajnih transakcija, što smanjuje vreme čekanja klijenata i povećava efikasnost prodaje.
- Minimizacija grešaka pri
- obradi, jer se vrši automatska obrada prodaje.
- Optimizacija zaliha, jer se automatski prate količine zaliha u svim maloprodajnim objektima u realnom vremenu.
- Brzo i jednostavno upravljanje cenama i popustima.
- Višedimenzionalni oblici akcija, koji omogućavaju unapređenje prodaje.
- Integracija sa drugim softverskim rešenjima.
- Upravljanje navikama kupaca, uz adekvatan modul lojalnosti.
- Personalizacija, podrazumeva praćenje kupovina i navika kupaca i kreiranje personalizovanih ponuda za lojalne kupce.
- Mobilnost, omogućava prodavcima da budu mobilni, a kupcima da imaju mogućnost kupovine putem mobilnog uređaja.
- Skalabilnost, može se prilagođavati različitim potrebama poslovanja.
Stalno prilagođavanje
Svesni smo da promena softvera zahteva i organizacione promene, da se tako menjaju i navike, ali brzina promena i kretanja na tržištu jednostavno organizaciju guraju u takve odluke.
Trideset godina iskustva, s više od stotinu projekata, naučilo nas je da moramo biti korak ispred tržišta i navika, tako da smo spremni da prihvatimo izazov i pomognemo posebno trgovačkim kompanijama da zajedno kvalitetno i brzo realizujemo promenu, kako softvera tako i samih procesa i da ih zajedno optimizujemo.
Za više informacija i digitalizaciju vašeg poslovanja posetite sajt www.rclsyst.rs.