ComTrade: RightClick ’09
ComTrade Group poziva sve kreativne ljude do 26 godina, sa dovoljno znanja o informacionim tehnologijama da učestvuju na konkursu za najbolju ostvarivu poslovnu ideju pod nazivom Right Click.
Tražene ideje treba da predstave internet ili mobilna rešenja koja imaju pozitivan uticaj na život u lokalnoj zajednici. Primeri takvih rešenja mogu biti SMS servisi, web servisi, portali, socijalne mreže ili aplikacije za mobilne telefone, ali učesnici na konkursu nisu ograničeni na navedene kategorije – traži se kreativna upotreba tehnologije u olakšanju realnog života.
Za prezentaciju ideje namenjena je posebna forma plana projekta koju možete preuzeti na ovoj stranici. Svi prateći materijali koje učesnik dostavi (programski kod, projektni plan, gotov proizvod, analize…) predstavljaju dodatnu prednost.
Šestočlani žiri sastavljen od predstavnika ComTrade Group, drugih velikih međunarodnih IT kompanija i javnih ličnosti će ocenjivati ideje na osnovu 4 kriterijuma, od kojih svaki nosi jednak maksimalni broj poena:
- Inovativnost ideje / rešenja
- Značaj za lokalnu zajednicu
- Izvodljivost i primenljivost (brzina razvoja, utrošak resursa, tehnički preduslovi, infrastruktura, broj potencijalnih korisnika)
- Kvalitet prezentovanja ideje i prateći materijali
Konkurs je otvoren do 11. maja 2009. godine. Rezultati će biti predstavljeni javnosti u petak, 15. maja 2009. u ComTrade centru, u okviru manifestacije „ComTrade – Fabrika Znanja“. Prvoplasirani osvaja vrednu nagradu, a odabrana rešenja imaju šansu da budu realizovana.
Za sva dodatna pitanja možete poslati mail na adresu RightClick@ComTrade.com
Pogledajte informacije o manifestaciji ComTrade: Fabrika znanja