Deepframe dovodi proširenu stvarnost na veliki ekran
Kompanija Realfiction ima nov pristup proširenoj stvarnosti sa svojim velikim 64-inčnim ekranom pod imenom Deepframe, koji je predstavljen na ovogodišnjem sajmu CES. Kao i druga AR rešenja, Deepframe se oslanja na optiku za svoju magiju, i zapravo odražava ono što se nalazi na ekranu ispred njega. Sam Deepframe ekran nema elektroniku, i pomoću ovog podešavanja moći ćete da umanjite rezoluciju onoga što se na ekranu prikazuje samo zamenom izvornog displeja.
S obzirom da je glavni fokus na AR, u potpunosti je cilj da se digitalni predmeti dovedu u stvarni svet. Kompanija Realfiction je poznata po implementiranju ograničene holografije u prodavnice godinama, i CEO kompanije, Clas Dyrholm, vidi Deepframe kao ogroman korak dalje od toga. To je nešto što vodiči u muzeju mogu da koriste za interakciju sa digitalnim objektima i likovima, dajući prisutnima poređenja u veličinama između njih i žirafa, na primer. U prodavnicama, kupci mogu da koriste ekran za interakciju sa predmetima koje teško pronalaze. Kao jedan primer, Realfiction je napravio demo za auto-kompaniju koja nema prostor za stvarne automobile. Umesto toga, korisnici mogu da koriste Deepframe da pogledaju nova vozila, pa čak i da ih prilagode u AR sa mobilnom aplikacijom.
Iako kompanija još uvek ne govori o tačnim cenama, Clas kaže da bi kupci trebalo da budu u mogućnosti da dobiju Deepframe za oko 50.000 do 60.000 dolara. Očigledno, to je danas veoma daleko od većine potencijalnih kupaca, međutim možda se pronađe neki zainteresovani kupac sa dubokim džepom.
Izvor: Engadget