DIDS: Sve o novim prioritetima u digitalnom poslovanju
Još jedan dan deli nas od DIDS-a (Dan internet domena Srbije), čiji ovogodišnji program obećava da će zaista opravdati slogan „Novi prioriteti“ i razmotriti sve važne promene u digitalnom okruženju na koje privreda treba da se pripremi. Prenos počinje 16. marta u 10 časova, a kao i prethodnih godina svi zainteresovani konferenciju mogu da prate besplatno. Sve informacije o programu su dostupne na dids.rs, gde se obavlja i registracija, kao i pristup sadržajima konferencije.
Kroz razgovore devet panelista i moderatora publika će imati prilike da sazna šta renomirani stručnjaci za digitalni marketing, e-trgovinu, strateške komunikacije, ali i sajber bezbednost mogu poručiti i kakve zaključke dati o poslovanju u digitalnim industrijama u godinama koje predstoje. Kako uzeti više od digitalnih kanala dok se manevarski prostor u zakonskom i etičkom smislu sužava, a pažnju publike je sve teže zadobiti i zadržati i, pritom, u isto vreme voditi računa o bezbednosti i poslovanja i klijenata, biće tema dve velike panel diskusije – „Izazovi i rizici digitalne ekonomije“ i „Da li smo digitalno bezbedni – percepcija i realnost“. Paneli će okupiti stručnjake iz kompanija i organizacija kao što su Ringier Axel Springer Group, Ananas E-commerce, Gaia Consulting, Siemens Energy Serbia, RATEL-NCERT, UNDP.
Pored toga, publika će imati jedinstvenu priliku da prati demonstraciju sajber napada u realnom vremenu, da posluša nalaze istraživanja o odnosu korisnika interneta u Srbiji prema sajber bezbednosti, i ponese vrlo važne pouke o tome kako zaštiti sebe kao pojedinca, ali i svoje poslovanje od opasnosti koje vrebaju na internetu.
Ovogodišnji DIDS donosi čak šest vrlo interesantnih predavanja stručnjaka iz Gugla, Smashing magazine-a, Ringier Axel Springer Group i dr, a reči će biti o raznolikim temama – od dizajna korisničkog interfejsa, omnikanalne prodaje i praksi digitalne transformacije u zemljama Istočne Evrope, do predavanja o veštačkoj inteligenciji, etičkom kodu i etici u marketingu.
Konferencija DIDS je konferencija posvećena internetu i trendovima onlajn poslovanja koju od 2010. godine organizuje Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS), a koja pruža važne informacije, uvide i daje orijentire za lakše poslovanje u onlajn okruženju.