Duolingo otpušta saradnike i počinje više da se oslanja na AI
Prema izveštajima Bloomberg-a, otpušteno je 10 odsto spoljih saradnika.
“Deo tih poslova se sada može pripisati AI”
Duolingo je otpustio 10 odsto radnika po ugovoru i koristi AI alate kako bi obavljao zadatke koje su oni ranije radili. “Više nam jednostavno nije potrebno toliko ljudi da obavljaju ovu vrstu posla”, rekao je portparol kompanije. On nije naveo šta su tačno ti radnici radili za kompaniju.
Prema izveštajima Bloomberg-a, izvršni direktor Luis von Ahn je rekao akcionarima u novembru da kompanija koristi AI za kreiranje novog sadržaja, kao što su scenariji i to “veoma brzo”. Duolingo se takođe oslanja na AI za generisanje glasova koje korisnici čuju u aplikaciji.
Kompanija je ranije objavila AI funkcije vidljive korisnicima. Prošle godine je predstavila premium nivo nazvan Duolingo Max koji omogućuje pretplatnicima pristup chatbot-u koji može da objasni zašto su njihovi odgovori tačni ili netačni. Druga Max funkcija nazvana Roleplay omogućuje pretplatnicima da vežbaju svoje jezičke veštine u izmišljenim scenarijima, poput naručivanja hrane.
Rast moderne generativne veštačke inteligencije poslednjih nekoliko godina izazvao je strah ljudi zbog gubitka posla. U ovom slučaju, stalni zaposleni nisu pogođeni otpuštanjem. Portparol je naveo da ovo nije znak da direktno zamenjuju svoje radnike veštačkom inteligencijom. Dosta stalno zaposlenih i angažovanih radnika navodno koristi AI alate za obavljanje određenih zadataka u svom poslu.
Izvor: Engadget