Enlighten your data, Things Solver, Predrag Topić | BIZIT2021
Predrag Topić, Business Development Manager iz kompanije Things Solver je pričao o važnosti personalizacije usluga u eri gde 91% korisnika radije kupuje brendove koje prepoznaje,78% – 95% korisnika želi da kompanije razumeju njihove potrebe, 63% korisnika očekuje personalizaciju kao standard usluga. Da ovo velike kompanije prepoznaju, govori i to da čak do 30% prihoda biva investirano u personalizaciju od strane najvećih brendova, dok je taj prosek u globalu svega oko 0,7%.
“Solver AI Suite je upravo rešenje oslonjeno na veštačku inteligenciju koje je osmišljeno da poveže loyalty programe, e-trgovinu, mejling liste, web sajtove, CRM i sve druge aspekte odnosa sa korisnicima u jedinstvenu celinu koja će delovati efikasnije i učinkovitije. Moramo razumeti potrošače jer nije isto ići u kupovinu patika ili veš mašine. Koristimo modele proračunavanja buduće vrednosti kupca, te ukoliko biznis korisnik želi da ima potpuni pogled na korisnika ili želi da napravi interakciju koristiće rešenje inkorporisano u našu platformu.”
Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.