Facebook predstavio novi News Feed
Prošlo je nešto više od godinu dana od kako je Facebook predstavio Timeline, novi izgled profil strane korisnika ove društvene mreže. Nedugo zatim Timeline je uveden korisnicima, a promene su pratile i reakcije korisnika, koji nisu želeli da pređu na novi izgled strane.
Peticije i grupe protivljenja možda će se formirati ponovo, jer je Facebook juče najavio nove promene, a ovoga puta tema je News Feed.
Nova verzija Facebooka dizajnirana je tako da u fokus stavlja priče ljudi do kojih nam je stalo, navodi se u zvaničnom saopštenju ove kompanije.
“Videćete sve priče koje ste ranije viđali na svom News Feedu, ali sa novim svežijim izgledom. Fotografije, novinski članci, mape i događaji, sada izgledaju još jasnije i lepše”, kažu iz Facebooka.
News Feed sada ima čistiji dizajn, veće fotografije i pretenduje da bude, prema rečima osnivača kompanije, mesto koje će korisnicima služiti kao personalizovane novine.
Novi dizajn će biti dostupan i na mobilnim aplikacijama, a trenutno se zainteresovani mogu prijaviti na listu čekanja za novi News Feed.
Kada će svima biti dostupan nije poznato, ali će se postepeno pojavljivati na nalozima korisnika. Na aplikacijama novi izgled će stići u narednim nedeljama, rečeno je iz Facebooka.
Šta se krije iza redizajna, pogledajte u priloženom videu.
http://youtu.be/YaQQHYQHnMk