Facebook testira influenser pretraživač
Facebook testira novu alatku koja bi u budućnosti mogla da spaja oglašivače sa kreatorima sadržaja, što će bitno olakšati bar jedan deo marketinškog poslovanja.
Naime, Branded Content Matching pretraživač osmišljen je tako da marketinškim stručnjacima omogućava da biraju influensere, a na osnovu karakteristika onih koji ih prate, pa im je omogućen i uvid u statističke podatke o publici određenog influensera. Društvena mreža će se tako fokusirati na kreatore sadržaja, te na brendove, a influenseri mogu da izaberu da li žele da popune test, te portfolio, i pruže informacije o broju pratilaca, metrici, te uzorke brendiranih sadržaja.
Marketinški stručnjaci mogu da pretražuju influensere na osnovu specijalnih demografskih podataka, a kako bi potrošače targetirali na osnovu nekoliko parametara, uključujući lokaciju, interesovanja, pol, nivo obrazovanja, te druge. Na osnovu toga pretraživač će nuditi listu influensera, koja će pokazivati koliko se publika nekog influensera poklapa sa brendom koji se reklamira.
Tako Facebook planira da brzo proširi marketinški prostor koji je namenjen influenserima, a marketinški stručnjaci nastavljaju da ulažu u influenser marketing, te planiraju da prošire budžet do kraja 2018. godine. Influenser sadržaji, čak i kada su sponzorisani, korisnicima izgledaju kao nešto što je više autentično od tradicionalnih reklama, što brendovima pomaže da ostvare bolji odnos sa klijentima.
*Ako ste u ovom tekstu prepoznali sopstvena interesovanja, dođite na BIZIT seminar Sve(t) je marketing koji organizujemo 6. juna u Klubu poslanika u Beogradu. Prijavite se na vreme kako biste ostvarili popuste.
Izvor: Marketing Dive