Facebook testira novu opciju
Facebook Inc testira opciju u Facebook News Feed-u koja daje posebno napravljene linkove za vesti o temama za koje se korisnik interesuje, time će kompanija povećati vreme koje ljudi koriste društvenim mrežama.
Opcija se zove „Featured Topic“, testira se na News Feed-u, središtu Facebook-a.
Koju god opciju da izaberemo ona nam omogućava da napišemo nekoliko rečenica o temi i link-ujemo je sa novom pričom i fotografijom.
Facebook je potvrdio da je opcija testirana i da je dizajnirana da pomaže ljudima da otkriju priče koje su relevantne njima. Facebook News Feed uključuje postove od strane korisnikovih prijatelja , raspoređenih u jednom redu prema Facebook-ovim algoritmima kao i reklame i postove drugih outlet-a koje korisnici vole.
U maja 2016. godine Facebook je izmenio procedure iza „Trending i Topics“, sekcije zato što su novinari naveli da je time kompanija Facebook suzbila konzervativne vesti i Republički SAD senator zahtevao veću transparentnost.
Na Facebook-u preostaje da se takmiči sa mrežema poput Twitter Inc-a, Snapchat-a i Instagrama tako što će uvoditi nove promene u svoju društvenu mrežu.
Izvor: REUTERS