FedEx lansira novu platformu za e-trgovinu
FedEx je najavio da će ove jeseni lansirati novu „platformu za trgovinu vođenu podacima“ pod nazivom fdk za koju kaže da će onlajn trgovcima dati „rešenja za e-trgovinu od kraja do kraja“. Nova platforma kompanije ima za cilj da pomogne preduzećima da upravljaju svojim lancem snabdevanja, prodaju kupcima i upravljaju isporukom.
Kompanija je u svom saopštenju napisala da će FDX kombinovati postojeće FedEx komercijalne alate, kao što je pristup članovima ShopRunner-a, tržišta e-trgovine koje je FedEx kupio 2020. godine, sa funkcijama koje će debitovati na jesen, poput mogućnosti stvaranja „prilagođenog iskustva nakon kupovine ” tako da brendovi mogu da daju kupcima tačnije informacije o isporuci ili koriste uvid iz podataka FedEx-ove mreže isporuke za upravljanje porudžbinama.
Christina Meek, FedEx-ov globalni menadžer za odnose, rekla je da FedEx nije u poslovanju na tržištu i da nudi preduzećima „digitalne mogućnosti i uvide” dok oni kontrolišu svoje korisničko iskustvo.
Nova platforma dolazi u trenutku kada se kompanija takmiči u logistici sa Amazonom, kompanijom koju FedEx godinama vidi kao pretnju svom poslovanju. U 2019, FedEx je odbio da obnovi ugovor o prevozu Amazon tereta preko FedEx Ekpress-a. Kasnije te godine, Amazon je zabranio svojim prodavcima da koriste FedEx za Prime isporuke tokom praznika, okrivljujući opadanje performansi – zabranu koju je ukinuo sledeće godine.
FedEx je gubio tlo pod nogama od Amazona, kao i UPS, toliko da je Amazon isporučio više kućnih paketa u SAD u 2022. nego bilo koji od njih. To je samo nekoliko godina nakon što je gigant onlajn maloprodaje izgradio logističku operaciju koja uglavnom koristi strogo kontrolisane treće strane za koje Amazon insistira da nisu njegovi zaposleni.
Izvor: TheVerge