Gmail kampanje prestaju da se prikazuju 28. juna
Datum je sada poznat, skoro godinu dana nakon što su samostalne Gmail kampanje postale „read-only“.
Možete videti obaveštenje u svom Google Ads interfejsu
Google je najavio da se namenske Gmail kampanje više neće pokretati od 28. juna. Kompanija je obavestila pogođene oglašivače o ovoj promeni emailom 18. januara. Takođe možete videti obaveštenje u svom Google Ads interfejsu. Link „Saznajte više“upućuje na stranicu pomoći „About Discovery campaigns“.
Google je emitovao ovu promenu kada je najavio da će samostalne Gmail kampanje postati „read-only“ počevši od jula 2021. Od tada, oglašivači nisu mogli da prave nove ili uređuju postojeće samostalne Gmail oglase ili kampanje. Sada imamo i zvanični datum. Oglašivači koji se i dalje oslanjaju na svoje samostalne Gmail kampanje trebalo bi da pronađu druge alternative (kao što su Discovery kampanje) za testiranje, mnogo pre ovog roka, kako bi mogli da minimiziraju sve uticaje na učinak oglasa pre 28. juna.
Izvor: Searchengineland